اقدام عجیب الکس نوری قبل پیوستن به استقلال

به گزارش انجمن آقای شرفی، خبرنگاران: دیگر همه منتظر اعلام رسمی باشگاه هستند. ولی گویا مذاکرات با الکس نوری به نقاط پایانی رسیده و بعد از جلسه به هیات مدیره به زودی و در 24 یا 48 ساعت آینده سرمربی تازه استقلالی ها معرفی می شود.

اقدام عجیب الکس نوری قبل پیوستن به استقلال

به گزارش انجمن آقای شرفی، الکس نوری یکبار دیگر هم در سال های گذشته نامش برای نشستن روی نیمکت استقلال به میان آمده بود. در آن زمان لیگ ایران تحت تاثیر قانون منع حضور خارجی ها بود و، اما و اگر هایی در استخدام او وجود داشت. هرچه که بود آن مذاکرات به نتیجه نرسید تا اینکه در تابستان 1401 الکس نوری و استقلال به توافق رسیده اند. حالا او قرار است سرمربی تیم قهرمان ایران باشد.

الکس نوری البته در شرایط عجیبی به ایران می آید. اگرچه همه در کارنامه او به دستیاری کلینزمن و سرمربیگری وردربرمن اشاره می کنند، ولی آخرین برگ کارنامه او هدایت یک تیم در لیگ دوی یونان است. معلوم نیست الکس نوری چرا چنین تصمیمی گرفته. چون آنچه بر این تیم در یک فصل لیگ گذشته نشان می دهد که به هیچ وجه تیم حرفه ای نبوده. الکس نوری در ابتدا به عنوان مدیر فنی کاوالا به این تیم اضافه شد و بعد خیلی زود سرمربی آن ها شد. گزارش ها درباره این تیم می گوید که با مسائل شدید مالی دست و پنجه نرم می کرد و حتی در مقطعی مجبور شد برای کامل کردن ترکیب تیمش از بازیکنان رشته های ورزشی دیگر برای تیم فوتبالش بازیکن قرض بگیرد. کاوالا با الکس نوری سه پیروزی، هفت تساوی و پنج شکست کسب کرد و در نهایت نوری از هدایت این تیم کناره گیری کرد. مربی های بعدی هم نتوانستند برای کاولا کاری بکنند و نهایتا این تیم به لیگ سه سقوط کرد.

الکس نوری البته تجربه سرمربیگری در بوندس لیگا را هم در کارنامه دارد. او در فصل 18-2017 به عنوان ناجی وردربرمن شناخته شد و این تیم قعر جدولی را به میانه های جدول رساند و حتی شانس دریافت سهمیه هم داشت. اما فصل بعد بعد از 10 بازی اخراج شد. حاصل همکاری او با تیم انگولشات هم نهایتا به اخراج سرمربی انجامید. بعد از این بود که کلینزمن به هرتابرلین رفت که آنجا هم کلینزمن اخراج شد. در روز های نبود کلینزمن او برای چهار بازی هدایت هرتا را بر عهده گرفت و پنج امتیاز کسب کرد.

او با چنین کارنامه ای حالا در یک قدمی نشستن روی نیمکت تیم قهرمان ایران است. شاید در ایران اوضاع برای او متفاوت از بوندس لیگا و لیگ دوی یونان باشد.

منبع: فرارو

به "اقدام عجیب الکس نوری قبل پیوستن به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب الکس نوری قبل پیوستن به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید