گزینه عجیب و تازه برای نیمکت استقلال

به گزارش انجمن آقای شرفی، خبرنگاران- باشگاه استقلال روز های حساسی را سپری می نماید. این تیم رقابت های نیم فصل لیگ برتر ایران را با ایستادن در جایگاه چهارمی به سرانجام برده و در مقایسه با نتیجه آن ها در فصل قبل، رضایت طرفداران را فراهم نکرده است.

گزینه عجیب و تازه برای نیمکت استقلال

به گزارش انجمن آقای شرفی، همین موارد و کسب نتایج به نسبت سینوسی به وسیله ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال، شایعات زیادی به بار آورده و عنوان شده که استقلال در پی تغییر روی نیمکت تیمش است. اگرچه مسئولان باشگاه به تازگی از سا پینتو حمایت نموده و گفته اند او قطعا به کارش ادامه می دهد، ولی شایعه شده در شرایطی که این مربی پرتغالی در ادامه فصل نتیجه نگیرد و یا حتی در همین بازی جام حذفی نتواند تراکتور را شکست دهد ممکن است از کار برکنار گردد.

همزمان با این اخبار، انتشار اسامی ای که ممکن است جای سا پینتو را در استقلال بگیرند هم تبدیل به سوژه ای داغ شده است. در روز های گذشته چند نام برای نیمکت استقلال معرفی شده که مهمترین آن ها امیر قلعه نویی سرمربی کنونی گل گهر است. با این حال، امروز یک نام غیرمنتظره دیگر برای نیمکت این تیم در رسانه ها مطرح شده است: ساکت الهامی. سرمربی این روز های طرفدار که پیش تر هم یکی از گزینه های تیم آبی پوش تهرانی بود دوباره نامش مطرح شده است. در تازه ترین اتفاق روزنامه گل با انتشار خبری در همین مورد نوشته که گل گهر اجازه خروج به قلعه نویی به مقصد استقلال را نمی دهد و از همین رو مسئولان باشگاه استقلال در پی مذاکره با ساکت الهامی برای جانشینی ریکاردو سا پینتو هستند.

الهامی در این فصل به همراه طرفدار نتایج چندان بدی نگرفته و فعلا با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی است.

منبع: فرارو

به "گزینه عجیب و تازه برای نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه عجیب و تازه برای نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید