آرایشگاه های زنانه در بروجرد تعطیل شدند

به گزارش انجمن آقای شرفی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام آرایشگاه های زنانه این شهرستان تا اطلاع ثانونی تعطیل است.

آرایشگاه های زنانه در بروجرد تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار ، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام آرایشگاه های زنانه این شهرستان تا اطلاع ثانونی تعطیل است.

حمید آزادبخت افزود: توجه به فعالیت آرایشگاه ها در این ایام و شلوغی کار آن ها و نیز شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری از این بیماری مجموع آرایشگاه های زنانه بروجرد از امروز تعطیل شدند.

او گفت: این اقدام در راستای ارتقا سطح سلامت صاحبان این واحد ها مردم و خانواد های آن ها اجرا شده و انتظار می رود بلنوان برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از رفتن به این اماکن پرهیز نمایند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه حدود 500 واحد آرایشگری زنانه در این شهرستان فعالیت می نماید، اعلام کرد: واحد های آرایشگری یکی از اماکن عمومی هستند که ویروس کرونا در این اماکن سریع منتشر می گردد لذا برای حفظ سلامت شهروندان این واحد ها تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود

آزاد بخت افزود: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مواد ضد کرونا و ایجاد تعادل و ارامش در بازار توزیع روزانه 10 هزار ژل ضدعفونی نماینده با هدف کوتاه کردن دست دلالان و افراد سود جو در داروخانه های سطح شهر بروجرد در حال اجرا است.

رییس اداره صمت بروجرد یادآور شد: بازرسان این اداره با هرگونه ـ گرانفروشی و کم فروشی در زمینه مواد ضد کرونا و احتکار این اقلام به طور شبانه روزی فعالیت دارند.

او ادامه داد: همچنین روزانه چهار هزار ماسک توسط شبکه بهداشت در داروخانه های این شهر توزیع می گردد

او اعلام کرد: با همکاری شرکت داروپخش کشور سه هزار لیتر مواد برای ضدعفونی اماکن و سطوح بیمارستانها، اماکن نظامی و انتظامی بروجرد تامین که به وسیله شبکه بهداشت توزیع خواهد شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آرایشگاه های زنانه در بروجرد تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایشگاه های زنانه در بروجرد تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید