آخر هفته بارانی در 6 استان ، کاهش دما در این منطقه ها از شنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، خزر و خلیج فارس مواجند

به گزارش انجمن آقای شرفی، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده خاطرنشان کرد.

آخر هفته بارانی در 6 استان ، کاهش دما در این منطقه ها از شنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، خزر و خلیج فارس مواجند

به گزارش انجمن آقای شرفی، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط واقع در اردبیل ، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

آدینه در برخی منطقه ها واقع در شمال غرب و استان های ساحلی دریای خزر و شنبه در برخی منطقه ها شمال شرق و استان های ساحلی دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد که بارش در خراسان شمالی و گلستان شدت بیشتری خواهد داشت .

یکشنبه در برخی منطقه ها شمال شرق و سواحل دریای خزر و بخش هایی از جنوب بارش پراکنده رخ می دهد.

دوشنبه در برخی منطقه ها هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

طی 4 روز آینده در نوار شرقی کشور، به ویژه منطقه زابل ، در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می دهد.

بعلاوه ، امروز و فردا در برخی منطقه ها جنوب شرق ، جنوب غرب و شنبه و یکشنبه در برخی منطقه ها استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

شنبه در استان های ساحلی دریای خزر کاهش محسوس دما و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز کاهش نسبی دما رخ می دهد.

آدینه شمال خلیج فارس و شنبه و یکشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخر هفته بارانی در 6 استان ، کاهش دما در این منطقه ها از شنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، خزر و خلیج فارس مواجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته بارانی در 6 استان ، کاهش دما در این منطقه ها از شنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، خزر و خلیج فارس مواجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید