یک شهر در تسخیر سوسک های ترسناک!

به گزارش انجمن آقای شرفی، در بوئنوس آیرس آرژانتین دمای هوا تا 40 درجه افزایش یافته است، اما در استان لا پامپا، گرما تأثیر متفاوتی دارد: هجوم سوسک ها.

یک شهر در تسخیر سوسک های ترسناک!

به گزارش انجمن آقای شرفی، هزاران سوسک قهوه ای در شهر کوچک سانتا ایزابل در آرژانتین پخش شده اند.

تابستان در آرژانتین است، اما بسیار گرمتر از آن چیزی است که باید باشد. این کشور آمریکای جنوبی در حال حاضر موج گرمای شدیدی را تجربه می نماید: دما به طور موقت به بیش از 40 درجه سانتیگراد می رسد.

این البته برای سلامت مردم خطرناک است و یک چالش برای زیرساخت ها. روز سه شنبه، اپراتور های شبکه افزایش های جدیدی را در تقاضای برق گزارش کردند. به علت گرما، بسیاری از مردم کولر گازی خود را روشن نموده بودند. اما کمی بعد برق در بسیاری از نقاط در منطقه بزرگ بوئنوس آیرس قطع شد.

آنطور که رسانه های محلی گزارش دادند، قطع برق به علت آتش سوزی در یک خط برق در خارج از مرکز آرژانتین رخ داد.

البته نمی توان ثابت کرد که این موج گرما پیامد مستقیم بحران اقلیمی است. اما آنچه می توان ثابت کرد این است که چنین رویداد های شدید آب و هوایی به علت گرم شدن زمین به اندازه قابل توجهی افزایش می یابد.

از سوی دیگر در استان لا پامپا گرمای هوا پیامد های دیگری به ظاهر آخرالزمانی داشته است. در آنجا، رسانه های محلی از هجوم هزاران سوسک قهوه ای کاسکارودو به شهر کوچک سانتا ایزابل خبر می دهند. بر این اساس هزاران و شاید میلیون ها حشره به شهر هجوم آورده اند. آن ها کانال های فاضلاب را مسدود، استخر های شنا را پر و تراس ها را محاصره می نمایند. در ایستگاه پلیس محلی، گفته می گردد که انبوه حشرات پوشش سقف را بلند نموده اند.

کریستین اچگارای، معاون شهردار گفته است که چراغ های خیابان ها در چند روز آینده خاموش خواهند شد تا سوسک ها از شهر خارج شوند.

زیست شناسان می گویند که باران های شدید غیرمعمول در این زمان همراه با دمای بالا باعث شد تا حشرات در تعداد زیادی تکثیر شوند.

گفته می گردد که لارو سوسک در زمستان در زمین رشد می نماید. بر اساس گزارش ها، در تابستان، افزایش دما و نور، از جمله موارد دیگر، آن ها را جذب خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "یک شهر در تسخیر سوسک های ترسناک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شهر در تسخیر سوسک های ترسناک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید