کالدرون نباید باخت های تیم را به گردن بازیکنان پرسپولیس بیندازد

به گزارش انجمن آقای شرفی، فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص صحبت های گابریل کالدرون مبنی بر اینکه نباید تمام مسائل پرسپولیس را گردن جونیور مهاجم برزیلی این تیم انداخت گفت: من فکر می کنم برای اینکه راجع به جونیور بخواهیم به جمع بندی برسیم باید به او فرصت بدهیم و حق با آقای کالدرون است اما درباره شیوه بازی های این تیم که منجر به سه شکست و سه پیروزی در شش بازی شده است باید سرمربی تیم فکری اساسی کند.

کالدرون نباید باخت های تیم را به گردن بازیکنان پرسپولیس بیندازد

کارشناس فوتبال ایران درباره سیستم بازی پرسپولیس در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر اضافه نمود: درباره روش فنی آقای کالدرون باید بگویم بهتر است ایشان توپ را به زمین بازیکن نیندازد. تیمی که می خواهد به گل برسد باید ایده هایش را تبدیل به روش فنی قابل اطمینان کند تا بتواند پیروز شود.

وی ادامه داد: من تنها یک بازی دیدم که این تیم ایده تعیین داشت. در بازی با شهر خودرو بود که پرسپولیس خوب بازی کرد اما برنامه ای در سیستم بازی اش وجود نداشت. کالدرون باید در همین چندماه فرصت پیدا می کرد و تیمش را می شناخت. کالدرون در تفکرات خودش و برنامه هایی که به تیم می دهد باید قویتر عمل کند.

آشوبی در خصوص شانس پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی اضافه نمود: پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد و کاملا هم توان تکرار قهرمانی های متوالی اش را دارد اما این موضوع برای پیروزیت کافی نیست. کالدرون باید برنامه داشته باشد. پرسپولیس در بازی با شهر خودرو خیلی خوب ضد حمله می زد و توپ را با سرعت بسیار بالا از دفاع به حمله منتقل می کرد اما برنامه ای برای رسیدن به گل وجود نداشت. اگر آقای کالدرون بتواند ایده هایش را با برنامه فنی صحیح در زمین مسابقه پیاده کند می تواند تیم را به پیروزیت برساند.

وی درباره بازی های پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر یاداور شد: من معتقد نیستم که پرسپولیس فقط با مدعیان قهرمانی بازی کرده است. ضمن اینکه پرسپولیس در مقابل تیم هایی هم که مدعی نیستند با حداقل گل توانسته بازی ها را به نفع خودش تمام کند. این نشان می دهد پرسپولیس نیاز به تفکرات متفاوتی نسبت به وضعیت فعلی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کالدرون نباید باخت های تیم را به گردن بازیکنان پرسپولیس بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون نباید باخت های تیم را به گردن بازیکنان پرسپولیس بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید