هتل های نزدیک برج میلاد کدامند؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، هتل های نزدیک برج میلاد انگشت شمارند. مدتی است که برج میلاد به یکی از مراکزی تبدیل شده که نمایشگاه ها و برنامه های مختلفی در آن برگزار می گردد و خیلی ها برای شرکت در این برنامه ها به تهران سفر می نمایند، اما هنوز هتلی که فاصله اش با این برج مهم مرکز خیلی کم باشد ساخته نشده است. با این حال هتل هایی هستند که فقط حدود یک ربع با برج میلاد فاصله دارند، اگر می خواهید با نزدیک ترین هتل ها به برج میلاد آشنا شوید این مطلب را بخوانید:

هتل های نزدیک برج میلاد کدامند؟

هتل تاج محل

هتل تاج محل نزدیک ترین هتل به برج میلاد است. هتل 4 ستاره تاج محل از سال 80 آغاز به کار کرد و سال 94 به عنوان برترین هتل ایران معرفی گردید. از نام هتل هم پیداست که وقتی وارد آن بشوید احساس می کنید در هندوستان هستید، رستوران هندی هتل تاج محل هم از معروف ترین رستوران های تهران است که هواداران زیادی دارد. اگر هم اهل غذاهای تند و تیز هندی نباشید، می توانید به رستوران گیلکی هتل بروید و غذاهای خوشمزه گیلانی را بچشید. هتل تاج محلی امکانات رفاهی کاملی دارد و برای کسانی که در سفرهای کاری هستند سالن کنفرانسی در نظر گرفته که می توانند از این سالن برای همایش هایشان استفاده نمایند. فاصله هتل تاج محل تا برج میلاد با ماشین حدود 7 دقیقه است.

آدرس: تهران،خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهائی، پلاک 29

هتل هما

هتل هما از هتل های 5 ستاره تهران است که به خاطر قدمتش حسابی شناخته شده و محبوب است. این هتل از نظر موقعیت در منطقه خوبی قرار گرفته و به نقاط مختلف شهر دسترسی مناسبی دارد. برج بلند هتل به مهمانانش این اجازه را می دهد که از چشم انداز شهر و کوه های البرز لذت ببرند. بعلاوه محوطه زیبای هتل و فضای دلنشین و کافه و رستورانش با غذاهای متنوع اقامت خوبی را برای مسافران فراهم می نماید. فاصله هتل هما تا برج میلاد از اتوبان همت با ماشین حدود یک ربع است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، شماره 51

هتل اسپیناس پالاس

این هتل 5 ستاره از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های تهران است که در منطقه سعادت آباد ساخته شده. و از هتل های نزدیک برج میلاد تهران است. خدمات متفاوت و لوکسی هم برای مسافرانش در نظر گرفته به طوری که به این هتل لقب کاخ هتل هم داده اند. مثلا از خدمات متفاوت این هتل می گردد به این اشاره نمود که مسافران هتل اسپیناس می توانند برای جهت رفت وآمد فرودگاه از تاکسی هوایی (هلی بورد) استفاده نمایند. هتل دو رستوران و یک کافی شاپ خیلی خوب هم دارد که با منویی متنوع از مهمانان پذیرایی می نماید.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا برج میلاد از بزرگراه یادگار امام حدود یک ربع است.

آدرس: بزرگراه یادگار امام سعادت آباد، بلوار پیغام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

هتل های دیگری که با برج میلاد فاصله کمی دارند

هتل آپارتمان 3ستاره نیلو حدود یک ربع با برج میلاد فاصله دارد.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر بیمارستان دی، خیابان هفتم، خیابان نیلوی شمالی، پلاک 3

هتل بزرگ ارمحدود 17 دقیقه با برج میلاد فاصله دارد.

آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب رو گذر شهید همت، هتل ارم

هتل آپارتمان 3 ستاره ملل حدود 20 دقیقه با برج میلاد فاصله دارد.

آدرس: خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، خیابان شهید ناصری، هتل آپارتمان ملل

هتل 3 ستاره ساینا حدود 17 دقیقه با برج میلاد فاصله دارد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان فتحی شقاقی، پلاک 60

منبع: اسنپ تریپ

به "هتل های نزدیک برج میلاد کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های نزدیک برج میلاد کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید