مهمانخانه استرالیایی هنگ کنگ

به گزارش انجمن آقای شرفی، تنها یک پیاده روی 1 دقیقه ای از MTR شا ( Tsuen وان MTR ، Exit C2 ) ، خانه مهمان استرالیا در هنگ کنگ قرار دارد . دسترسی آزاد Wi - Fi در دسترس است . خانه مهمان استرالیا اتاق هایی با تهویه مطبوع با یک تلویزیون صفحه تخت ، تماس های محلی آزاد و Wi - Fi ارائه می دهد . این عمارت که در عمارت معروف چونگ کینگ واقع در خیابان ناتان واقع شده ، از صمیم قلب به یک گردش کوتاه 2 دقیقه ای از پایانه اقیانوس و پارک Kowloon تبدیل شد . این یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل ویکتوریا Harbour و پایانه Star Ferry است . فرودگاه بین المللی هنگ کنگ یک تاکسی 45 دقیقه ای است .

مهمانخانه استرالیایی هنگ کنگ

همه اتاق ها با یک پخش کننده سی دی و کانال های تلویزیون کابلی ساخته می شوند . حمام خصوصی 24 ساعته آب داغ و سرد دارند . هر طبقه دارای یک انبار مشترک با یک مایکروویو و امکانات ساخت قهوه / قهوه است .
تاسیسات اتو ، hairdryers و گاو صندوق در هر طبقه موجود هستند . ویزا به چین می تواند ظرف 24 ساعت در پشت میز تور ترتیب داده شود . میز کار هم چنین fax و photocopying services.، غذاهای محلی نمونه در رستوران ها و eateries واقع در اطراف هتل را تامین می کند . شا زوکانگ ، یکی از گزینه های عالی برای مسافرانی است که به خرید کالای لوکس علاقه دارند ، خرید برای لباس ها و shopping.This به عنوان مهمان مورد علاقه ما در هنگ کنگ است . این منطقه برای خرید هم عالی است ، با برنده ای مشهور در همان نزدیکی : رولکس ، کارتیه ، Gucci ، Tiffany ، Louis Vuitton. به زبان شما صحبت می کنند !

به "مهمانخانه استرالیایی هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانخانه استرالیایی هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید