مربی بلژیکی: از سوارکاران ایران انتظار بیشتری داشتم، پوررضایی: باید با برنامه تر باشیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی تیم ملی سوارکاری ایران می گوید انتظار بیشتری از سوارکاران در بازیهای آسیایی داشته است.

مربی بلژیکی: از سوارکاران ایران انتظار بیشتری داشتم، پوررضایی: باید با برنامه تر باشیم

به گزارش خبرنگار اعزامی انجمن آقای شرفی از جاکارتا، وانپاسچن بلژیکی سرمربی سوارکاری ایران در انتها رقابتهای مقدماتی تیمی و انفرادی پرش که تنها یک سوارکار کشورمان به فینال بخش انفرادی راه یافت، گفت: ایران سوارکاران خوبی دارد که پتانسیل های بسیار بالایی دارند و من انتظار نتایج بهتری در این مسابقات از آنها داشتم.وی اضافه نمود : چند سوار کار خیلی خوب داریم که در آینده باید خیلی بهتر کار نمایند. داوود پوررضایی سوارکار سطح بین المللی است اما به هرحال کار سختی است که با یک اسب قرضی که آشنایی با آن ندارد در یک مسابقه مهم بین المللی شرکت کند . امیدوارم او در مسابقه فینال انفرادی بهتر عمل کند. همچنین سوارکار جوانی داریم ، آریانا روانبخش که متاسفانه در مسابقه دیروز تمرکز نداشت اما امروز خوب بود ولی باید بیشتر کار کند تا نتیجه بگیرد. من به این جوان امیدوارم.

سرمربی تیم ملی سوارکاری اضافه نمود: ما در رقابت تیمی فقط یک امتیاز برای رفتن به فینال کم آوردیم اما مطمئنیم با کوشش بیشتر می توانیم در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم.وانپاسچن با بیان اینکه بچه های ایران این پتانسیل را دارند که بهترین های آسیا باشند اضافه نمود: مهم ترین راهی که می توانیم در رده های جهانی قرار بگیریم این است که این سوارکاران در اروپا تمرین و سواری نمایند.

پوررضایی: باید با برنامه تر باشیمهمچنین داوود پوررضایی عضو تیم ملی سوارکاری ایران گفت: برای موفقیت در مسابقات بین المللی باید خیلی با برنامه تر و قویتر ظاهر شویم.پوررضایی که بهترین نتیجه را در میان سوارکاران ایرانی در بخش پرش ثبت کرد و به فینال بخش انفرادی پرش راه یافت، گفت: از عملکرد کلی خودم راضی نیستم و این دلایل زیادی دارد اما کوشش می کنم در مرحله فینال عملکرد بهتری داشته باشم.وی درباره نتیجه بخش تیمی گفت: تیم ما امروز عملکرد خوبی داشت اما به علت خطاهای انجام گردیده و حذف یکی از اعضای تیم در مسابقه دیروز با اختلاف کم نسبت به ازبکستان نتوانستیم به فینال صعود کنیم.

پوررضایی با اشاره به اینکه نباید بدون برنامه ریزی دقیق در هیچ مسابقه ای شرکت کنیم اضافه نمود : ما در این مسابقات که سطح آن بسیار بالا بود برای کسب نتیجه شرکت نکردیم اما امیدواریم این مسابقه ها در کسب تجربیات برای ما موثر باشد و در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی بلژیکی: از سوارکاران ایران انتظار بیشتری داشتم، پوررضایی: باید با برنامه تر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی بلژیکی: از سوارکاران ایران انتظار بیشتری داشتم، پوررضایی: باید با برنامه تر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید