فوتبال دنیا، سولاری: بازیکنان ما مقابل سلتاویگو شخصیت بالایی از خود نشان دادند

به گزارش انجمن آقای شرفی، فوتبال دنیا - سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید از بازی شاگردانش مقابل سلتاویگو رضایت کامل دارد.

فوتبال دنیا، سولاری: بازیکنان ما مقابل سلتاویگو شخصیت بالایی از خود نشان دادند

به گزارش انجمن آقای شرفی، سانتیاگو سولاری که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا در دیداری خارج از خانه برابر سلتاویگو به برتری 4 بر 2 دست یافتند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: بازیکنان ما در این بازی شخصیت بالایی از خود در تمام طول بازی نشان دادند. ما به خوبی به شخصیت بالای بازیکنان مان واقف هستیم اما آنها این را از دقیقه یک تا سوت انتها بازی نشان دادند. آنها دقیقاً همان شخصیتی را از خود نشان دادند که از هر کسی که این پیراهن را می پوشد، انتظار می رود.

وی همچنین در خصوص آینده حضورش در رئال مادرید و اینکه گفته می گردد این باشگه اسپانیایی قصد دارد با او قرارداد رسمی امضا کند به شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: مهمترین چیز در حال حاضر انجام کارهایی است که به سود رئال مادرید باشد و هیچ چیز دیگر مهم نیست.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها پس از مواجهi با اصرار گزارشکر مووی استار در خصوص احتمال ادامه حضورش روی نیمکت رئال مادرید، تأکید کرد: باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من معمولاً خیلی برای دور دست برنامه های ریزی نمی کنم و fi فکر فردا هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، سولاری: بازیکنان ما مقابل سلتاویگو شخصیت بالایی از خود نشان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سولاری: بازیکنان ما مقابل سلتاویگو شخصیت بالایی از خود نشان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید