فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: شایسته کسب سه امتیاز مقابل رم بودیم، مودریچ خیلی خوب بود

به گزارش انجمن آقای شرفی، فوتبال دنیا - خولن لوپتگی از نمایشی که تمیش در بازی شب گذشته مقابل رم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ارائه داد، ابراز رضایت کرد.

فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: شایسته کسب سه امتیاز مقابل رم بودیم، مودریچ خیلی خوب بود

به گزارش انجمن آقای شرفی، خولن لوپتگی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی خود در گروه G لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر رم ایتالیا را از پیش رو برداشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: از پیروزی تیمم مقابل تیمی همچون رم که می دانستیم کار را برای ما سخت خواهد نمود، خوشحال هستم.

وی اضافه نمود: بازیکنانم عملکرد درستی در زمین از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی هم روی دروازه رم خلق کردند. کنار زمین هم عصبی نبودم و تنها پرجنب وجوش بودم. می دانستیم که اگر از فرصت های خود دیر یا زود استفاده نکنیم، حریف مان از فرصت های بهره لازم را خواهد برد.

سرمربی اسپانیایی کهکشانی ها توضیح داد: ما بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب سه امتیاز این دیدار بودیم. در مورد اسفاده از بازیکنانم هم باید بگویم فصل طولانی است و به تک تک بازیکنان مان احتیاج پیدا خواهیم کرد.

لوپتگی در خاتمه در تمجید از مرد سال فوتبال اروپا اظهار داشت: لوکا مودریچ هم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، درست است که او در این بازی موفق به گلزنی نشد، اما در تمام نقاط زمین حضور داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: شایسته کسب سه امتیاز مقابل رم بودیم، مودریچ خیلی خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: شایسته کسب سه امتیاز مقابل رم بودیم، مودریچ خیلی خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید