شرکت EA حاضر نشد باج بدهد ، هکرها صدها گیگ از سورس کد شرکت EA را به صورت آنلاین منتشر کردند

به گزارش انجمن آقای شرفی، بعد از اینکه شرکت EA حاضر نشد باجی به هکرها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بپردازد، هکرهایی که صدها گیگ از سورس کد شرکت EA را سرقت نموده بودند، همه این اطلاعات را به صورت آنلاین منتشر کردند.

شرکت EA حاضر نشد باج بدهد ، هکرها صدها گیگ از سورس کد شرکت EA را به صورت آنلاین منتشر کردند

اطلاعات منتشر شده شامل 780 گیگ از سورس کد بازی هایی مانند فیفا 21 و فیفا 22 و هم موتور داخلی فراست بایت است که در گیم های مختلفی از بتلفیلد گرفته تا مس افکت اندرومدا از آنها استفاده می گردد. این فایل ها در سایت تورنت و هم در دارک وب از اواخر ماه جولای میلادی، گذاشته شده اند.

سایت ریکورد که اخیرا برای چک کردن صحت ماجرا، فایل ها را دانلود نموده، اسکرین شات هایی از پوشه ها و فایل ها را منتشر نموده است.

البته شرکت EA در بیانیه ای تصریح نموده که اطلاعات کاربران، شامل فایل های سرقتی نبوده است و اظهار نموده که با مقامات قانونی و متخصصان دیگر مشغول تحقیق جنایی در خصوص این هک هستند.

مشکل اصلی EA با سری فیفا نیست، بلکه آنها نگران درز اطلاعات موتور فراست بایت است. آنها به ویژه نگرانند که سازندگان کدهای فریب یا چیت کدها با استفاده از شناختی که از موتور مذکور به دست می آورند برای بازی هایی مانند بتلفیلد 2042، کدهای فریبی برای پی سی و کنسول منتشر نمایند.

گمان می رود که هکرها کوکی های اسلک کارکنان EA را به وسیله دارک وب به دست آورده باشند و بعد با استفاده از آنها و هم مهندسی اجتماعی یک کارمند EA را فریب داده باشند که اطلاعات ورودش را به آنها بدهند. برای این کارمند فریب خورده این پیغام آمده بود که در مهمانی دیشب گوشی ام را گم نموده ام.

به این ترتیب هکرها توانستن به شبکه داخلی شرکت EA دست پیدا نمایند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "شرکت EA حاضر نشد باج بدهد ، هکرها صدها گیگ از سورس کد شرکت EA را به صورت آنلاین منتشر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت EA حاضر نشد باج بدهد ، هکرها صدها گیگ از سورس کد شرکت EA را به صورت آنلاین منتشر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید