دانشگاه آزاد همدان میزبان رقابت های ورزش زورخانه ای و باستانی کشور

به گزارش انجمن آقای شرفی، دانشگاه آزاد همدان میزبان یکی از بزرگترین رویداد های ورزش زورخانه ای و باستانی کشور در رده سنی پایه است.

دانشگاه آزاد همدان میزبان رقابت های ورزش زورخانه ای و باستانی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: این دوره از پیکار ها از 20 تا 22 مهر در رشته های تیمی زورخانه ای و مهارت های فردی برگزار می گردد.

علی حقیقی گفت: این رقابت ها در دو وزن به اضافه 50 و منهای 50 کیلوگرم برگزار می گردد و در بخش هنر های فردی در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی با هم رقابت خواهند کرد.

او با بیان اینکه رقابت های المپیاد استعداد های برتر از هشتم مهرماه شروع شده است و حدود یک ماه برگزار می گردد اضافه نمود: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران در 28 رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت 4781 دختر و 6515 پسر در این طرح استعدایابی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برگزاری المپیاد استعداد های برتر موجب کشف نخبگان ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی ایران اسلامی در سال های آینده خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش های زورخانه ای استان همدان گفت: این المپیاد های ورزشی زمینه ساز شکوفایی و قهرمان پروری استعداد های برتر است و نخبه ها در این مسابقات شناسایی و شکوفا می شوند.

غلامرضا خاکسار گفت: با رایزنی های به عمل آمده با فدراسیون در صدد آن هستیم رقابت ها ، زنده از شبکه ورزش پخش گردد.

انجمن آقای شرفی همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشگاه آزاد همدان میزبان رقابت های ورزش زورخانه ای و باستانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد همدان میزبان رقابت های ورزش زورخانه ای و باستانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید