تیته: نه در گروه مرگ هستیم، نه در گروه زندگی!، باید سطح بازی مان را بالا ببریم

به گزارش انجمن آقای شرفی، از نگاه سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، تیمش در گروه متعادلی در جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته است.

تیته: نه در گروه مرگ هستیم، نه در گروه زندگی!، باید سطح بازی مان را بالا ببریم

به گزارش انجمن آقای شرفی، تیته که تیم تحت هدایتش در جام جهانی 2022 قطر در گروه G با تیم های صربستان، سوئیس و کامرون همگروه است، درباره قرعه برزیلی ها گفت: ما نه در گروه مرگ هستیم، نه در گروه زندگی! همه چیز مانند همان گروهی است که در جام جهانی روسیه 2018 داشتیم و تنها این بار کاستاریکا را در گروه مان نداریم.

وی اضافه کرد: ما در خصوص سوئیس و صربستان صحبت می کنیم، تیم هایی که ایتالیا و پرتغال را متوقف کردند و بعلاوه کامرون را در گروه مان داریم که در آفریقا تیم بسیار قدرتمندی است. ما باید سطح بازی مان را بالا ببریم. هشت نه ماه دیگر تا سرانجام سال به جای مانده است و ما باید تیم را به تکامل برسانیم تا بازیکنان مان به صورت انفرادی در برترین حالت خود باشند.

سرمربی تیم ملی برزیل در سرانجام اعلام کرد: ما جدای از بازی های تدارکاتی که تا جام جهانی خواهیم داشت، باید پیگیر شرایط بازیکنان مان در تیم های باشگاهی شان باشیم و هدایت لازم را به آنها داشته باشیم تا بتوانند در برترین شرایط باشند. این مهمترین چیز برای من است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیته: نه در گروه مرگ هستیم، نه در گروه زندگی!، باید سطح بازی مان را بالا ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیته: نه در گروه مرگ هستیم، نه در گروه زندگی!، باید سطح بازی مان را بالا ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید