تماس منچستریونایتد با مدیربرنامه های رونالدو برای برگرداندن او به اولدترافورد

به گزارش انجمن آقای شرفی، یک منبع خبری در اسپانیا مدعی شده است که باشگاه منچستریونایتد سعی در وسوسه کردن ستاره پرتغالی سابق خود برای بازگشت به این تیم دارد.

تماس منچستریونایتد با مدیربرنامه های رونالدو برای برگرداندن او به اولدترافورد

به گزارش انجمن آقای شرفی، طبق ادعای یکی از انجمن آقای شرفی شبکه فاکس اسپورت، مدیران باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب دوباره کریستیانو رونالدو تمایل نشان داده اند و حتی این موضوع را به اطلاع اطرافیان این بازیکن 35 پرتغالی هم رسانده ا ند.

کریستیانو رونالدو 11 سال پیش از منچستریونایتد جدا شد و به عنوان گران ترین بازیکن فوتبال دنیا در زمان خودش به رئال مادرید پیوست. او با این تیم دو بار قهرمان لالیگا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شد و سال 2018 به یوونتوس پیوست. اخیراً اما حدس هایی درباره احتمال فروخته شدن او توسط یوونتوس انجام شده و از پاری سن ژرمن هم به عنوان مقصد احتاقتصادی وی نام برده می گردد.

در این میان اما کریستین مارتین خبرنگار شبکه فاکس اسپورت مدعی شده است که منچستریونایتد می خواهد یک بار دیگر شانس خود را برای جذب رونالدو امتحان کند تا بلکه با بازگشت او بی ثباتی های خود را علاج کند. او حتی ادعا نموده است منچستری ها این موضوع را به ژرژ مندز مدیربرنامه های رونالدو نیز اعلام نموده اند و او هم در پاسخ گفته است که از یوونتوسی ها خواهد پرسید که آیا برنامه ای برای فروش یا قطع همکاری با رونالدو دارند یا نه.

رونالدو سومین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می نماید و این در حالی است که تنها یک فصل دیگر به انتها قرارداد او با این تیم باقی مانده است. با توجه به محدودیت های اقتصادی باشگاه یوونتوس بعد از شیوع کرونا و حقوق هنگفتی که رونالدو از این تیم دریافت می نماید، این احتمال وجود دارد که بانوی پیر با فروش ستاره پرتغالی اش موافقت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماس منچستریونایتد با مدیربرنامه های رونالدو برای برگرداندن او به اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس منچستریونایتد با مدیربرنامه های رونالدو برای برگرداندن او به اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید