تصاویر کمتر دیده شده از تنها پسر نیکول کیدمن و تام کروز

به گزارش انجمن آقای شرفی، نیکول کیدمن و تام کروز در طول 11 سال ازدواج خود دو فرزند به نام های ایزابلا و کانر را به فرزندی پذیرفتند. پس از نهایی شدن طلاق این زوج سابق در سال 2001، هر دو بچه در پی حرفه خود رفتند و خیلی کم در مجامع عمومی ظاهر شدند.

تصاویر کمتر دیده شده از تنها پسر نیکول کیدمن و تام کروز

به گزاش روزیاتو، کانر ثابت نموده است که در چند زمینه متفاوت استعداد دارد و در خصوص بعضی از علایق خود در شبکه های اجتماعی صحبت می نماید.

یکی از اولین حضور های عمومی کانر به همراه پدر و مادرش

در ابتدا، او بر ساخت رزومه به عنوان یک دی جی متمرکز بود و از سال های نوجوانی در سراسر دنیا اجرا می کرد. اخیرا این علاقه مند به موسیقی چندین تغییر در زندگی شخصی خود ایجاد نموده است، ازجمله تصمیم در پی کردن یک مسیر شغلی متفاوت. اکنون، کانر یک ماهیگیر متعهد و مشتاق است که صفحه اینستاگرامش پر است از عکس هایی از آخرین صید ها و سفر های ماهیگیری اش.

در مارس 2021، این متخصص ماهیگیری از جدیدترین سرمایه گذاری خود، راه اندازی یک حساب کاربری در اینستاگرام با موضوع غذا به نام Connors Meat Shack، پرده برداری کرد. این صفحه پر از ویدیو هایی از غذا های خوشمزه است و هزاران دنبال کننده دارد. سال بعد، کانر کروز پس از برنده شدن در مسابقه ماهیگیری ساراسوتا اسلم (Sarasota Slam) با هم تیمی هایش، ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نشان می داد یک ماهی هامور ورشو 301 پوندی (136.5 کیلوگرمی) صید نموده است.

تام و نیکول هر دو پس از جدایی به روابط دیگری ادامه دادند. تام در سال 2006 با کیتی هولمز ازدواج کرد و نیکول در همان سال با کیث اربن. نیکول و کیث دو دختر به نام های ساندی و فیث با هم دارند. ستاره فیلم ریکاردو بودن (Being the Ricardos) درباره رابطه اش با دو فرزند بزرگ ترش اظهارنظر های عمومی خیلی کمی به اشتراک گذاشته است.

نیکول کیدمن، مادر چهار فرزند در نوامبر 2018 در مصاحبه ای گفت: همه این ها برای من بسیار شخصی است. باید از همه آن روابط محافظت کنم. 150 درصد مطمئنم که زندگی و جانم را برای بچه هایم می دهم.

چیزی که واضح است این است که نیکول برای خانواده اش و تمام لحظاتی که با هم به اشتراک می گذارند ارزش قائل است.

این بازیگر برنده اسکار در نوامبر 2018 به Entertainment Tonight گفت: فکر می کنم همه چیز تحت تاثیر این است که بخواهید از بچه ها خود مراقبت کنید و راهی برای آن ها بسازید و آن ها را با حس اخلاق، عزت نفس و مسئولیت پذیری آزاد بگذارید.

منبع: فرارو

به "تصاویر کمتر دیده شده از تنها پسر نیکول کیدمن و تام کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر کمتر دیده شده از تنها پسر نیکول کیدمن و تام کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید