تشدید گشت های شبانه راهداری

به گزارش انجمن آقای شرفی، گشت های شبانه راهداری در قالب 20 اکیپ در جاده های مازندران تشدید شده است.

تشدید گشت های شبانه راهداری

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محور های ارتباطی استان عوامل گشت های شبانه راهداری در قالب 20 اکیپ تشدید شده است.

او اضافه کرد: عوامل گشت های شبانه روزی راهداران در محور های مواصلاتی مازندران بطور شبانه روزی آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان می باشند.

جهانیان گفت: گشت های راهداری علاوه بر آنالیز شرایط ایمنی جاده ها و کنترل شرایط روشنایی محور ها و آنالیز دلیل بعضی از خاموشی ها، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز در دستور کار خود دارند.

او اضافه کرد: استفاده از ظرفیت گشت های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تأکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و این گشت ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می دهند.

جهت راهداری زمستانی 36 اکیپ راهداری در قالب 200 ماشین آلات سبک و سنگین و 300 راهدار و 22 راهدارخانه در محور های مواصلاتی مستقر شدند تا در صورت لزوم جهت اسکان اضطراری مسافران اقدام نمایند.

انجمن آقای شرفی مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تشدید گشت های شبانه راهداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید گشت های شبانه راهداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید