تخصیص اعتبار به کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش انجمن آقای شرفی، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری 13میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات کانون های فکری استان اختصاص یافته است .

تخصیص اعتبار به کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

انجمن آقای شرفی یاسوج - کبری اخلاقی نیا گفت: از اعتبار 13 میلیارد ریالی تا به امروز هفت میلیارد و700 میلیون ریال برای تامین تجهیزات کانون های فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است.

او گفت: این مقدار اعتبار برای تامین تجهیزاتی چون میز،جایگاه، قفسه،کتاب، سیستم های رایانه، یخچال و سایر امکانات مورد احتیاج این مراکز هزینه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گفت: کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان در زمان حاضر هزار و420 تن عضو دارد.

او گفت: در این کانون ها آموزش هایی مانند مهارت های زندگی،قصه گویی،امانت کتاب،معرفی کتاب،شعرسرایی،داستان نویسی،نوشتن خلاق،خوشنویسی،نمایشنامه نویسی و سفالگری ارائه می گردد.

اخلاق نیا گفت: هم اینک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای 20 مرکز فرهنگی و هنری است که از این تعداد 11 مرکز ثابت، هفت مورد سیار و 2 مرکز دیگر نیز پستی است.

او گفت: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با بیش از 50 سال سابقه در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و ایجاد بستر لازم برای اُنس با کتاب در خدمت قشر کودک و نوجوان گروه سنی شش تا 16 سال در کهگیلویه و بویراحمد است.

س

انجمن آقای شرفی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تخصیص اعتبار به کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار به کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید