بنزین جبرانی آخر آبان ماه واریز می شود؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، پس از گذشت چند روز از وقوع اختلال در سامانه های هوشمند سوخت، وزیر نفت وعده تخصیص بنزین جبرانی در انتهای آبان ماه را اظهار داشت، موضوعی که تا به امروز در مورد جزئیات آن خبری اعلام نشده است.

بنزین جبرانی آخر آبان ماه واریز می شود؟

به گرارش ایسنا، پس از هشت روز از وقوع اختلال در سامانه های هوشمند سوخت اکنون عرضه سوخت در کشور به روال عادی برگشته و تمام 4060 جایگاه کشور امکان عرضه بنزین یارانه ای و آزاد را دارند.

آنطور که جواد اوجی - وزیر نفت وعده داده انتهای این ماه سهمیه جبرانی به خودرو های سواری، موتورسیکلت ها، آموزشگاه ها و همه وسایل نقلیه ای که از کارت سوخت استفاده می کنند تعلق می گیرد.

تا به امروز، اما خبری از جزییات مقدار تخصیص این سهمیه اعلام نشده است و طبق اظهارات فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به ایسنا، مقدار تخصیص سهمیه در هیات دولت مورد بررسی قرار می گیرد و هر مقدار که به ما ابلاغ شود، برای مالکان خودرو واریز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مالکان خودرو نگران حذف شدن سهمیه های قبلی خود نباشند، شرح داد: سهمیه همه افراد در کارت های سوخت محفوظ است و فرایند تخصیص سهمیه نیز در ماه های آینده مانند سابق انجام می شود و مسئله ای برای واریز سهمیه ها وجود ندارد؛ بنزین جبرانی نیز به محض اعلام واریز خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط همه جایگاه ها عادی شده است و هیچ مسئله ای برای عرضه سوخت وجود ندارد.

یکم هر ماه 60 لیتر بنزین به کارت های سوخت واریز می شود که با توجه به وعده های داده شده درباره تخصیص سهمیه، این ماه این مقدار باید بیشتر باشد و پیش بینی می شود که در روز های آینده در مورد این مساله تصمیم گیری صورت بگیرد.

منبع: فرارو

به "بنزین جبرانی آخر آبان ماه واریز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزین جبرانی آخر آبان ماه واریز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید