با حضور 50 ثانیه ای در زمین، آمارم را خراب کردم

به گزارش انجمن آقای شرفی، تیم ملی بسکتبال ایران امروز اولین دیدار خود در پنجره چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی را با پیروزی برابر فیلیپین به انتها رساند.

با حضور 50 ثانیه ای در زمین، آمارم را خراب کردم

حامد حدادی در این بازی کمتر از یک دقیقه برای تیم ملی بازی کرد؛ وی در ثانیه های پایانی کوارتر چهارم وارد زمین شد تا جزو بازیکنانی باشد که در این دیدار حضور داشته است.

این بازیکن در همین رابطه گفت: اصلاً قرار بر این نبود که من بازی کنم چون آسیب دیده هستم و اصلاً شرایط بازی را ندارم؛ فقط قرار بر این بود تا به عنوان یکی از بازیکنان ترکیب 12 نفره روی نیمکت باشم اما به دلیل پنج فوله شدن سه نفر از بازیکنان، وارد زمین شدم.

وی با بیان اینکه با 50 ثانیه حضور در زمین، فقط آمار خودم را خراب کردم (با خنده)، به وضعیت آسیب دیدگی اش اشاره نمود و اضافه نمود: قبل از بازی های آسیایی مصدوم بودم، در جریان این بازی ها نیز دچار آسیب دیدگی شدم و به همین دلیل نتوانستم حتی در دیدار فینال، تیم را به طور کامل همراهی کنم. وقتی به تهران بازگشتیم با انجام آنالیز و آزمایش های دقیق تر، متوجه شدم پارگی کشاله رانم که از قبل وجود داشت، بیشتر گردیده است.

حدادی ادامه داد: فعلاً مشغول درمان هستم تا وضعیت آسیب دیدگی ام را بهبود ببخشم؛ برای همین هم وضعیتم برای دیدار مقابل ژاپن معین نیست؛ نمی دانم که در ترکیب تیم اعزامی قرار می گیرم یا نه، در این زمینه منتظر نظر قطعی پزشک هستم.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان اعلام نمود: اینکه در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشم و حتی فقط از روی نیمکت، هم تیمی هایم را همراهی کنم، برایم خوب است اما این را هم باید در نظر داشت که در صورت سفر به ژاپن، یک هفته از فیزیوتراپی عقب می افتم چرا که امشب تیم می رود و سه شنبه بازمی شود؛ پنجشنبه و جمعه هم که تعطیل است. با این حساب یک هفته از فیزیوتراپی عقب می مانم.

وی تأکید کرد: روزی دو جلسه در حال فیزیوتراپی هستم تا دو هفته آینده بتوانم به تمرینات بازگردم اما اگر به ژاپن بروم، قطعاً این بازگشت به تأخیر می افتد.

حدادی در رابطه با دیدار امروز مقابل فیلیپین گفت: انتظار نباید داشته باشیم که تیم ملی مانند دیگر مراحل انتخابی جام جهانی با اختلاف امتیاز 30-20، برنده باشد. در این مرحله بازی ها خیلی سخت تر است. فیلیپین هم که تیم کمی نبود، به غیر از سنتر فیلیپین، سایر بازیکنان بودند؛ البته نبود وی حس می شد اما دیگر بازیکنان خیلی خوب کار کردند.

وی در مورد دیدار دوشنبه آینده مقابل ژاپن اعلام نمود: قطعاً میزبان تدارکات لازم را برای کسب بهترین نتیجه خواهد داشت. ژاپن تیمی است که استرالیا را برده است. امیدوارم که بازیکنان بتوانند از این دیدار سربلند بیرون بیایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با حضور 50 ثانیه ای در زمین، آمارم را خراب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور 50 ثانیه ای در زمین، آمارم را خراب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید