بازیکن مدنظر پرسپولیس؛ لژیونر یا کارگر روزمزد؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، ایمان سلیمی در عین ناباوری به تیم سرد اسلواکی پیوست و هنوز هم بسیاری از اهالی فوتبال از شنیدن این خبر شوکه هستند به خصوص که شایعه شده دستمزد او در لیگ اسلواکی حتی از قرارداد کم هزینه ترین تیم لیگ برتر ایران هم به شدت پایین تر است.

بازیکن مدنظر پرسپولیس؛ لژیونر یا کارگر روزمزد؟

بازیکنی که تا همین چند روز پیش گزینه پیوستن به پرسپولیس بود چگونه چنین سرنوشتی را برای خود رقم زد؟ در حالی که همه منتظر انتقال ایمان سلیمی به لیگ سوئد و یک تیم خوب اروپایی بودند، این بازیکن به سرد اسلواکی پیوست.

سال ها پیش یک ایرانی در اسلواکی تیم داشت و بازیکنان ایرانی را برای فوتبال به این کشور می برد و مثل یک کارگر روزمزد به آن ها جای خواب و سه وعده غذا و حقوق ماهیانه می داد و به آن ها وعده می داد که می توانند در آینده به تیم های مطرح اروپایی بروید. شعار این فرد هم این بود که تیم های بزرگ برای بازی محبت آمیز به اسلواکی می آیند و با دیدن بازی بازیکنان مستعد آن ها را جذب می کنند، اما هرگز این اتفاق برای این بازیکنان نیفتاد و جمعی از بازیکنان آینده دار فوتبال ما در لیگ اسلواکی حیف شدند... بازیکنانی که رویای شان این بود پاسپورت یک کشور اروپایی را داشته باشند!

حالا مشابه این اتفاق را مدیر برنامه ای ایرانی که ساکن اروپاست (ن. م) برای ایمان سلیمی رقم زده و یکی از مستعدترین مدافعان میانی فوتبال ما را به لیگ اسلواکی برده است. ایمان سلیمی روزی که جفت پایش را داخل یک کفش کرد که در تراکتور نماند، حرف از پرتغال و یونان می زد و این اواخر از سوئد و اتریش می گفت، اما ناگهان به تیم هفتم اسلواکی پیوست. آن هم با دستمزدی که می گویند پس از کسر بیمه و مالیات به ماهی 3 هزار یورو هم نمی رسد.

هواداران تراکتور از خبر این انتقال بیش از همه شوکه هستند و ایمان سلیمی آن زمانی که به دلیل پیشنهاد های اروپایی قصد داشت جدا شود توقع داشتند این بازیکن به یک تیم مطرح اروپایی یا دست کم به لیگی که سطح کیفی اش از فوتبال ایران بالاتر باشد، برود. ایمان با انتخاب اسلواکی به خودش هم بد کرد. او در فوتبال امروز ایران یک استعداد است که باید از او مراقبت شود.

البته شاید داستان این باشد که ایمان سلیمی به این تیم اسلواکیایی رفته تا فقط به نام یک لژیونر شناخته شود. اما با سطحی که لیگ اسلواکی دارد ایمان سلیمی که حتی شانس ملی پوش شدن داشت از پیراهن تیم ملی دور می شود.

این انتخاب های غلط بار ها به فوتبالیست های خوب ما لطمه زده است.

طرفداری

منبع: فرارو

به "بازیکن مدنظر پرسپولیس؛ لژیونر یا کارگر روزمزد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن مدنظر پرسپولیس؛ لژیونر یا کارگر روزمزد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید