اعلام مراکز برطرف نقص کارت کنکور ارشد 1401

به گزارش انجمن آقای شرفی، مراکز برطرف نقص احتمالی کارت های شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اعلام شد و داوطلبان در صورت مشاهده نقص در کارت آزمون می توانند از فردا دوشنبه 26 اردیبهشت ماه برای برطرف نقص مراجعه نمایند.

اعلام مراکز برطرف نقص کارت کنکور ارشد 1401

به گزارش ایلنا، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روز های چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می گردد و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از امروز 25 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org قابل دریافت است و داوطلبان می توانند با درج اطلاعات شناسنامه ای یا اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری کارت آزمون خود را پرینت نمایند.

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به توضیح زیر اقدام نمایند:

1. چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی انتخابی وی که در ثبت نام اینترنتی اجرا شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت (بینایی، شنوایی، و جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده شد، لازم است از دوشنبه 26 اردیبهشت تا سه شنبه 27 اردیبهشت از ساعت 8:30 تا 12 و 14 تا 18 به نماینده این سازمان مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. (آدرس حوزه های برطرف نقص در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است).

2. در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند د مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به ثبت نام اجرا شده، اشکالی مشاهده می گردد، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 30 اردیبهشت 1401 منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سازمان سنجش مراجعه و موارد مربوط را اصلاح نمایند.

منبع: فرارو

به "اعلام مراکز برطرف نقص کارت کنکور ارشد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مراکز برطرف نقص کارت کنکور ارشد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید