استانبول و موزه ای که نمی گردد از آن گذشت

به گزارش انجمن آقای شرفی، موزه ای که در اینجا به شما معرفی میکنیم یکی از موزه های متفاوت استانبول است. خبرنگاران بازدید از این موزه را به شما پیشنهاد میکند.

استانبول و موزه ای که نمی گردد از آن گذشت

اگر از آن دسته افرادی هستید که دنبال بلیط لحظه آخری استانبول میگشت احتمالاً به دفعات مختلف به این شهر زیبا سفر نموده اید. استانبول شهر سر زنده ای است و جاهای مختلفی برای بازدید داره تا از سفر چند روزه تون به این شهر زیبا، نهایت لذت را ببرید. یکی از اماکن گردشگری که در هر کشوری وجو داره موزه است. البته موزه ای مختلفی برای بازدید وجود داره ولی موزه ای که امروز به شما معرفی میکنیم توانسته امتیاز عالی در سایت معروف انجمن آقای شرفی ادوایزر به دست بیاورد. اما چه چیزی باعث این امتیاز شده است را در انجمن آقای شرفی آنالیز میکنیم.

موزه رحیمی کوچ استانبول

این موزه که در قسمت شمالی منطقه بی اوغلو قرار گرفته است در تاریخ 1994 افتتاح گشت. وسایل حمل و نقل از جمله هواپیما و ماشین در این موزه نگهداری میشوند. موزه رحیمی کوچ یک موزه شخصی است که به وسیله شخصی به همین نام ایجاد شد.

اگر بلیط هواپیما آنکارا دارید بهتر است بدانید در سال 2005 در آنکارا نیز به همین نام موزه ای ساخته شده که از نظر ابعاد کوچکتر از موزه ساخته شده در استانبول است.

ماشین هایی که در این موزه نگهداری میشوند بسیار دیدنی هستند، بعلاوه هواپیما، قطار و چزهای قشنگی در این موزه به چشم میخورند.

راهنمای سفر به استانبول

منبع: تریپ

به "استانبول و موزه ای که نمی گردد از آن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانبول و موزه ای که نمی گردد از آن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید