از قصه پرغصه سرانه مدارس تا ماجرای ساخت مرکز درمانی در یکی از روستاهای جیرفت

به گزارش انجمن آقای شرفی، در نسخه این هفته از قصه پرغصه سرانه مدارس تا ماجرای ساخت مرکز درمانی در یکی از روستاهای جیرفت خواهیم گفت.

از قصه پرغصه سرانه مدارس تا ماجرای ساخت مرکز درمانی در یکی از روستاهای جیرفت

به گزارش خبرنگار ، حدود 8 تا 9 ماه قبل پیگیر ساخت مراکز درمانی از سوی وزارت بهداشت در روستای مردان جیرفت که حدود 2500 نفر جمعیت دارند، شدیم. در همان زمان رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت قول داد پیگیری این موضوع جزء اولویت هایش باشد.

اما با گذشته این مدت هنوز خبری از ساخت وساز این مرکز درمانی نیست که دوباره این موضوع را از معاون بهداشت وزارت بهداشت پیگیری کردیم.

پاسخ به سوالات پزشکی شما

او اظهار کرد: این مرکز درمانی یا حتماً ساخته شده یا در حال ساخت است، در حالی که با پیگیری های صورت گرفته تعیین شد که ساخت این مرکز هنوز آغاز نشده است.

روی میز خبر دانشجویی ما نظراتی قرار داده بودند مبنی بر اینکه همه مراحل خاتمه نامه ها باید در سامانه مرکزی پژوهش یار ثبت نام گردد، اما از طرفی این سامانه 5-6 ماه است که دچار مشکل فنی شده است.

تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در این باره اظهار کرد: اگر یک واحدی از دانشگاه ها مشکل دارد، مشکل آن واحد بوده است و حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مشکل دانشجویان حل گردد.

پاسخ به سوالات دانشجویی شما

یکی از بخش های ثابت ما در بسته خبری نسخه دریافت پول از اولیا در مدارس دولتی در هر استان بوده است.

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع گفت: یکی از قصه های پرغصه آموزش و پرورش بحث ثابت سرانه مدارس است که باید به ازای هر دانش آموز 55 هزار تومان پول اختصاص پیدا کند.

پاسخ به سوالات دانش آموزی شما

او ادامه داد: آن چیزی که در سال گذشته رخ داده است 12 هزار تومان اختصاص یافت به مدارس مناطق محروم که این موضوع را به نوبخت اطلاع رسانی کردیم و قول مساعدت دادند که هرچه زودتر این مشکل حل گردد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه نمود: اخیراً حدود 90 میلیارد تومان در اختیار وزارتخانه قرار گرفته است که توزیع آن بین مدارس در حال انجام شدن است.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از قصه پرغصه سرانه مدارس تا ماجرای ساخت مرکز درمانی در یکی از روستاهای جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قصه پرغصه سرانه مدارس تا ماجرای ساخت مرکز درمانی در یکی از روستاهای جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید