ادعای جالب درباره گل های مقرون به صرفه مهدی طارمی برای پورتو

به گزارش انجمن آقای شرفی، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به سرانجام رسید که مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو یکی از ستاره های این رقابت ها بود و پیروز شد پنج گل برای تیمش به ثمر برساند.

ادعای جالب درباره گل های مقرون به صرفه مهدی طارمی برای پورتو

پورتو در مرحله یک هشتم به مصاف اینترمیلان ایتالیا می رود و طرفداران فوتبال ایران و باشگاه پورتو امیدوار به تکرار درخشش طارمی در این ملاقات حساس هستند.

اما نتایج منتشر شده از یک مطالعه در وب سایت Sambafoot برزیل که به خاطر اعطای یک جایزه بین المللی با نام Samba douro معروف است نشان می دهد طارمی زننده مقرون به صرفهترین و به صرفه ترین گل های لیگ قهرمانان اروپا است.

شاید در نگاه اول گفتن مقرون به صرفه ترین گل های طارمی در لیگ قهرمانان عجیب به نظر برسد، اما این نتیجه ای است که از بررسی ها و بررسی این انجمن و رسانه برزیلی منتشر شده است.

در نمونه ای که شامل فوتبالیست هایی بود که در این فصل چهار بار یا بیشتر در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نموده اند، Sambafoot نسبت بین پنج گل طارمی و دستمزد سالانه را محاسبه کرد. این نسبت برای مهاجم ایران با قراردادی معادل 1 میلیون و 720 هزار یورو، 344 هزار یورو به ازای هر گل است.

این عدد برای کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن فرانسه که قراردادی بیش از 90 میلیون یورو با این باشگاه دارد، با هفت گل چیزی در حدود 13 میلیون یورو است.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریس هم که چهار گل به ثمر رسانده است، بعد از امباپه با بیش از 10 میلیون یورو به ازای هر گل دومین بازیکن گران قیمت محسوب می گردد.

این اعداد برای بازیکنان دیگری همانند محمد صلاح، لواندوفسکی و ارلینگ هالند هم در جدول زیر نمایش داده شده است:

منبع: فرارو

به "ادعای جالب درباره گل های مقرون به صرفه مهدی طارمی برای پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب درباره گل های مقرون به صرفه مهدی طارمی برای پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید