آزمون: آینده فوتبال زنان ایران درخشان است

به گزارش انجمن آقای شرفی، مریم آزمون در مورد عملکرد تیم دختران زیر 17 سال در مسابقات آسیایی صحبت کرد.

آزمون: آینده فوتبال زنان ایران درخشان است

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، چند روزی است که تیم ملی نوجوانان ایران به کشور اردن راهی شده است و در گروه H رقابت های جام ملت های زیر 17 سال، با تیم های نپال و اردن هم گروه است. شاگردان شادی مهینی در ملاقات نخست خود پیروز شدند با تک گل آریسا کوهگرد از سد نپال بگذرند و حالا آماده ملاقات برابر اردن میزبان می شوند. به همین بهانه، با مریم آزمون؛ سرمربی تیم ملی بزرگسالان به گفت وگو نشستیم تا در مورد نتایج تیم ملی زیر 17 سال دختران صحبت کنیم.

بازی تیم زیر 17 سال و نپال را دیدن کردید؟ نظرتان در مورد این ملاقات چه بود؟

بله این ملاقات را به طور زنده دیدن کردم و خوشبختانه تیم ملی نوجوانان در یک بازی بسیار حساب شده توانست در مقابل تیم خوب و تاکتیکی نپال به یک برد دلچسب برسد و به جامعه فوتبال نوید روزهای بسیار خوب و آینده درخشان بدهد. این پیروزی نشان داد که فوتبال ما در تمام رده ها به صورت پلکانی در حال پیشرفت است.

ارتباط شما با مربیان رده های پایه به چه شکل است؟ تعامل خوبی برقرار است یا خیر؟

قطعا بله، ما از رده بزرگسالان تا رده های پایین تر ارتباط خوبی با کادر فنی تیم ها داریم و همه تیم ها را زیر نظر گرفته ایم. با توجه به استعدادیابی ها و ساختار واحدی که در تمام رده ها ساخته شده و ارتباط فنی بسیار خوبی که بین مربیان در رده های مختلف است می توانیم با افتخار بگوییم که فوتبال ایران پوست اندازی نموده و از این به بعد شاهد روزهای پر افتخار برای فوتبال زنان ایران خواهیم بود. ضمن اینکه سال جاری ما مسابقات رده نوجوانان را با زحمات خانم ناظمی برگزار کردیم و حالا نتیجه آن را مشاهده می کنیم؛ اگر گل را دیده باشید، می بینید که پاس گل را یک بازیکن با 16 سال سن و با زیبایی و حرفه ای گری تمام ساخت و برای آریسا کوهگرد ارسال کرد. بعلاوه دروازه بان ما دو بار سیو بسیار زیبا داشت که توپ را از دروازه بیرون کشید. تمام این ها حاصل استعدادیابی و برگزاری یک لیگ منظم است.

و صحبت های پایانی شما؟

می خواهم از اینجا تبریک بگویم به تمام استان های کشورمان و استعدادیاب های عزیز که تو بحث استعدادیابی همت عالی داشتند. بعلاوه تشکر می کنم از کمیته جوانان و کادر فنی مجرب که با استفاده از برترین پتانسیل ها یک تیم خوب رو راهی مسابقات آسیایی کردند. امیدوارم در بازی دوم مقابل میزبان با یک بازی خوب به مرحله دوم صعود کنیم و از همه مردم عزیز می خواهم برای دختران عزیز کشورمان دعا نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون: آینده فوتبال زنان ایران درخشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: آینده فوتبال زنان ایران درخشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید