لیگ برتر انگلیس، صعود منچستریونایتد به رده پنجم در روز گلزنی فرناندس

به گزارش انجمن آقای شرفی، شاگردان اولگنار سولسشایر با شکست واتفورد به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کردند.

لیگ برتر انگلیس، صعود منچستریونایتد به رده پنجم در روز گلزنی فرناندس

به گزارش انجمن آقای شرفی، هفته بیست وهفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 3 بر صفر واتفورد را از پیش رو برداشت. برای شیاطین سرخ، برونو فرناندس در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی، آنتونی مارسیال در دقیقه 58 و میسون گرین وود در دقیقه 75 گلزنی کردند. این اولین گل فرناندس پرتغالی با پیراهن شیاطین سرخ بود.

شاگردان اولگنار سولسشایر با این برد 41 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کردند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار ماندند. واتفورد هم 24 امتیازی باقی ماند و در رده نوزدهم جدول جای دارد.

ولورهمپتون نیز در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر نوریچ سیتی را شکست داد. شاگردان نونو اسپریتو سانتو با این برد 39 امتیازی شدند و ضمن صعود به رده هشتم جدول، در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باقی ماندند.

در ادامه این بازی ها از ساعت 20 امشب، آرسنال پذیرای اورتون است. در بازی پایانی هفته هم از ساعت 23:30 فردا (دوشنبه) لیورپول صدرنشین در ورزشگاه آنفیلد به مصاف وستهام می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر انگلیس، صعود منچستریونایتد به رده پنجم در روز گلزنی فرناندس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، صعود منچستریونایتد به رده پنجم در روز گلزنی فرناندس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید