عزت اللهی: برای من بازیکن، چمن و لباس همیشه مهم است

به گزارش انجمن آقای شرفی، هافبک لژیونر تیم ملی می گوید برای او موضوع لباس و زمین تمرین اهمیت دارد، بقیه کمبودها به کادر فنی مربوط می گردد.

عزت اللهی: برای من بازیکن، چمن و لباس همیشه مهم است

به گزارش انجمن آقای شرفی ،سعید عزت اللهی قبل از تمرین آخر تیم ملی در جمع انجمن آقای شرفی گفت:اردوی آماده سازی تیم ملی از سر گرفته گردیده و زیر نظر کی روش کارهای تاکتیکی و تکنیکی را مرور می کنیم.فکر می کنم ازبکستان می تواند در اولین گام حریف خوبی برای ما باشد مخصوصا برای بازیکنانی که تازه به تیم ملی اضافه گردیده اند.

شایعه گردیده ازبکستان با تیم دومش مقابل ایران بازی می نماید.عزت اللهی در این باره می گوید:فکر نمی کنم اینطور باشد چون یکی از بازیکنان ازبکستان که در گذشته هم تیمی من بوده به اردوی این تیم دعوت گردیده است.این بازیکن جزو تیم اصلی ازبکستان است.

برسیم به بحث شیرین قهرمانی جام ملتها و نظر سعید در این باره:قطعاً همه هدف ما این است که طلسم چندین ساله را بشکنیم و به مقام قهرمانی جام ملت ها برسیم اما تیم ملی بعد از جام جهانی به لحاظ امکانات و سخت افزاری به حدی که انتظار داشتیم نرسیده است. بعد از نمایش خوبی که در جام جهانی داشتیم انتظار داشتیم حمایت ها بیشتر گردد.ان شاالله حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد تا ما با خیال راحت آماده مسابقات شویم تا شرمسار مردم نشویم.مطمئن باشید دو برابر بیشتر از جام جهانی کوشش خواهیم کرد تا به قهرمانی آسیا برسیم.

مثل بقیه بازیکنان،عزت اللهی هم درباره کمبودها حرف می زند:یکی از بحث هایی که خیلی مهم است پیراهن و البسه تیم ملی است.الان نمی دانیم تکلیف چیست.لباس هایی که الان تن بچه ها است، با کوشش کی روش تهیه گردیده و برای جام جهانی است.برای تمرین هم ما فقط زمین چمن ورزشگاه آزادی را داریم.بقیه کمبودها هم به کادرفنی و فدراسیون مربوط می گردد.برای من به عنوان یک بازیکن همین موضوع البسه و چمن مهم است.

عزت اللهی در سرانجام صحبت هایش هم خاطرنشان کرد از طریق فرانسه به انگلیس خواهد رفت تا رد تمرینات ردینگ شرکت کند.او تاید داشت مدت قراردادش یک ساله و قرضی است اما با بند خرید سه ساله می گردد.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "عزت اللهی: برای من بازیکن، چمن و لباس همیشه مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: برای من بازیکن، چمن و لباس همیشه مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید