زلاتان ابراهیموویچ در MLS رکورد جدیدی ثبت می نماید

به گزارش انجمن آقای شرفی، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی رکورد جدیدی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا به ثبت خواهد رساند.

زلاتان ابراهیموویچ در MLS رکورد جدیدی ثبت می نماید

به گزارش انجمن آقای شرفی ، زلاتان ابراهیموویچ که ماه مارس از منچستریونایتد جدا و به تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی پیوست، اخیراً قراردادش را با این باشگاه تمدید و بیان کرد هنوز کارش در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) تمام نشده است، این در حالی است که شایعه بازگشت وی به میلان در هفته های اخیر نیز مطرح بود.

شبکه تلویزیونی ESPN گزارش داد دستمزدی که ابراهیموویچ 37 ساله در فصل 2019 از باشگاه لس آنجلس گلکسی دریافت خواهد نمود، ممکن است بالاترین دستمزد دریافتی در تاریخ این رقابت ها گردد. طبق این گزارش ایبرا در فصل پیش رو دستمزد سالیانه ای بین 7 میلیون دلار تا 7.5 میلیون دلار از لس آنجلس گلکسی دریافت خواهد نمود که این می تواند رکورد قبلی را که متعلق به کاکا - با 7.17 میلیون دلار دستمزد سالیانه - بود را بشکند.

زلاتان که سابقه بازی در تیم های بزرگی همچون یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد را در کارنامه اش دارد، در فصل 2018 لیگ MLS در 27 بازی 22 گل برای لس آنجلس گلکسی به ثمر رساند، اما گلزنی های وی هم نتوانست کمکی به این تیم برای رسیدن به مرحله پلی آف MLS کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زلاتان ابراهیموویچ در MLS رکورد جدیدی ثبت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان ابراهیموویچ در MLS رکورد جدیدی ثبت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید