داود فنایی: گل محمدی و مسئولان باشگاه دنبال حل مسائل مالی هستند، در لیگ برتر دنبال بهترین صندلی هستیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، داود فنایی، مربی دروازه بان های پدیده مشهد گفت: از حالا نمی توان در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا صحبت کرد اما ما دنبال کسب بهترین صندلی در لیگ برتر هستیم.

داود فنایی: گل محمدی و مسئولان باشگاه دنبال حل مسائل مالی هستند، در لیگ برتر دنبال بهترین صندلی هستیم

داود فنایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، در خصوص برد پدیده برابر فولاد در جام حذفی گفت: با تیم خوبی روبه رو شدیم و دو بار از حریف عقب افتادیم که نتیجه را جبران کردیم. پنالتی فولاد درست نبود، اما مهم این بود که توانستیم در سرانجام 120 دقیقه کار را تمام کنیم و به مرحله بعدی برویم.

وی در مورد اینکه پدیده برای قهرمان شدن در جام حذفی چقدر شناس دارد مطرح کرد: دنبال قهرمانی هستیم و تیم های دیگر هم چنین هدفی دارند چون مقامی غیر از قهرمانی در جام حذفی ارزش ندارد. به وسیله این جام می توانیم با چند بازی سهمیه آسیا را بگیرمی و امیدوارم که در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

فنایی در رابطه با اینکه چه زمانی قرار است مسائل مالی پدیده رفع گردد توضیح داد: در این خصوص آقای گل محمدی صحبت می نماید و ما باید وظایف خودمان را انجام دهیم. ایشان و همچنین مسئولان باشگاه در کوشش هستند تا مسائل هر چه زودتر رفع شوند و به صورت جدی دنبال این موضوع هستند.

مربی دروازه بان های پدیده مشهد در خصوص اینکه آیا پدیده سال جاری می تواند مدعی کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی باشد گفت: در این زمینه چیزی قابل پیش بینی نیست و ما بازی به بازی جلو می رویم. هدفمان هم این است که بهترین صندلی را در لیگ سال جاری به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داود فنایی: گل محمدی و مسئولان باشگاه دنبال حل مسائل مالی هستند، در لیگ برتر دنبال بهترین صندلی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داود فنایی: گل محمدی و مسئولان باشگاه دنبال حل مسائل مالی هستند، در لیگ برتر دنبال بهترین صندلی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید