حمله بازیکن سابق تیم استون ویلا به یک زن جوان پس از تصادف رانندگی

به گزارش انجمن آقای شرفی، رسانه انگلیسی کلیپی از درگیری فیزیکی یکی از اهالی سابق فوتبال این کشور به یک زن جوان پس از آسیب رسیدن به خودروی او در یک تصادف رانندگی منتشر نموده اند.

حمله بازیکن سابق تیم استون ویلا به یک زن جوان پس از تصادف رانندگی

به گزارش انجمن آقای شرفی ، تعدادی از رسانه های انگلیسی از جمله نشریه سان ویدئویی را در فضای مجازی منتشر نموده اند که مربوط به ماه می سال 2018 و منتسب به ریکاردو کالدر، بازیکن سابق تیم فوتبال استون ویلا است و او را در حالی یک درگیری فیزیکی شدید با راننده یک خودروی دیگر پس از به وقوع پیوستن یک تصادف رانندگی میان آنها در یک پارکینگ یک کافه در شهر بیرمنگام نشان می دهد.

طبق ادعای این رسانه ها، بازیکن سابق استون ویلا پس از تصادف، با راننده خودروی مقابل که یک زن جوان است وارد درگیری لفظی شده اما این درگیری به مشاجره لظفی محدود نمی گردد. دو طرف برای آنالیز میزان خسارت وارد شده به خودروی کالدر به محوطه یک پارکینگ می روند و کالدر از پنجره خودروی زن جوان چند جمله ای با او حرف می زند و به سمت او حمله می نماید. زن جوان خودرو را به عقب راهنمایی می نماید و در حالی که به نظر می رسد قصد فرار دارد برای دومین بار ضربه ای عمدی به خودروی مرسدس بازیکن سابق استون ویلا می زند و در آن موقع حملات وحشیانه ریکاردو کالدر آغاز می گردد.

این زن جوان که 24 سال سن دارد و دانشجوی رشته پرستاری هم بوده، برای فرار از دست کالدر کوشش می نماید اما موفق به این کار نمی گردد و در همین لحظه کالدر 22 ساله موفق به باز کردن در خودروی او می گردد و به شیوه ای بی رحمانه با ضربات مشت و لگد او را کتک می زند، ضرباتی که باعث ایجاد کبودی و زخم در تمام بدن زن جوان از جمله سر و صورت و شکستگی انگشتان او می گردد. با وجود خواهش مکرر زن جوان که گویا یک فرزند هم دارد، حملات وحشیانه کالدر ادامه پیدا می نماید تا جایی که قربانی تصور می نماید دچار خونریزی مغزی شده است.

به دنبال این ماجرا، قاضی دادگاه بیرمنگام کالدر را مجرم تشخیص داده و او را به 9 ماه حبس محکوم نموده است. همچنین گواهینامه رانندگی وی باطل شده است و او حق هیچگونه ارتباطی با فرد قربانی تا 5 سال آینده ندارد. در همین حال کالدر که سابقه بازی برای تیم زیر 17 ساله های انگلیس را هم دارد، از سوی تیم باشگاهی اش اینورنس هم مجازات و قراردادش فسخ شده است.

فیلم این حادثه را در زیر مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمله بازیکن سابق تیم استون ویلا به یک زن جوان پس از تصادف رانندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله بازیکن سابق تیم استون ویلا به یک زن جوان پس از تصادف رانندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید