حمایت آلگری از رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی یوونتوس با وجود ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی به حمایت از او پرداخت.

حمایت آلگری از رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی

به گزارش انجمن آقای شرفی و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در هفته سوم رقابت های سری A در خانه پارما به میدان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار کریستیانو رونالدو که برای سومین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت بازهم موفق به گلزنی نشد.

آلگری درباره ناکامی رونالدو در گلزنی، گفت : هر مهاجمی وقتی وارد فوتبال ایتالیا می گردد برای هماهنگ شدن با فضای جدید به زمان احتیاج دارد اما باید بگویم که رونالدو خوب و موثر بازی می نماید. من از عملکرد او رضایت دارم. تعطیلی لیگ به خاطر بازی های ملی به سود ما خواهد بود و باعث می گردد تا رونالدو با دیگر بازیکنان هماهنگ تر گردد.

او ادامه داد: بازی کردن در استادیوم خانگی پارما سخت است. ما در پنج بازی قبلی در این استادیوم تنها یک بار پیروز گردیده بودیم. خوشحال هستم که توانستیم این بار هم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. پارما تیمی بسیار هماهنگ و باانگیزه نشان داد. آنها هماهنگی بالایی با هم داشتند و در ضد حملات خوب ظاهر شدند.

سرمربی یوونتوس در انتها سخنان خود، اضافه نمود: برای رسیدن به این پیروزی کوشش زیادی از خود نشان دادیم. با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. تیم برای بهتر شدن و هماهنگ تر شدن به زمان احتیاج دارد. مانژوکیچ بار دیگر نشان داد که چه بازیکن با کیفیتی است. انتظار نداشتم که بعد از جام جهانی او تا این اندازه آماده ظاهر گردد اما پائولو دیبالا هنوز آماده نیست و برای رسیدن به ترکیب اصلی به زمان احتیاج دارد. من به همه بازیکنان خود احتیاج دارم و به همین خاطر باید آنها از نظر ذهنی آماده باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت آلگری از رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت آلگری از رونالدو با وجود ناکامی در گلزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید