بونوچی: ترجیح می دهم با بوفون روبرو نشویم

به گزارش انجمن آقای شرفی، بونوچی: برای بازی با اتلتیکو کاملا آماده ام، ترجیح می دهم با بوفون روبرو نشویم

بونوچی: ترجیح می دهم با بوفون روبرو نشویم

لئوناردو بونوچی مدافع میانی یوونتوس در آستانه مصاف تیمش مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گفت و گویی با نشریه اسپانیایی آس انجام داد. او که چندی پیش دچار مصدومیت شده بود، درباره وضعیتش برای مصاف فردا شب بانوی پیر در خانه روخی بلانکو گفت: حالم خوب است و آماده بازی. دیگر هیچگونه دردی احساس نمی کنم. من در یکی دو هفته اخیر به معنای واقعی شبانه روز زیر نظر کادر پزشکی یوونتوس کار کردم تا آماده شوم. به یوونتوس برگشتم تا مثلث BBC (بونوچی، بارتزالی و کیه لینی) را بسازیم؟ بله این خیلی ساده است. ما از کنار هم بودن و از دفاع کردن لذت می بریم. سعی می کنیم که به یکدیگر یاری کنیم و هر یک از ما می تواند باعث تقویت نقاط قوت دیگری گردد.

بونوچی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا با هموطن و هم تیمی سابقش در یوونتوس، جان لوئیجی بوفون (سنگربان پاری سن ژرمن) روبه رو گردد، گفت: ترجیح می دهم این اتفاق رخ ندهد. جیجی در زمین بازی یک شماره یک واقعی است اما مهمتر از آن او برای من یک دوست فوق العاده است. من در کنار او بزرگ شده ام و به همین دلیل الان برایم عجیب است که پشت سرم را نگاه کنم و ببینم که دیگر خبری از او نیست. با این حال ما در یوونتوس هنوز هم خوش شانس هستیم چون شزنی را داریم که او هم یکی از بهترین دروازه بان های جهانست و پرین هم به سرعت دارد پیشرفت می نماید.

مدافع میان یووه با اشاره صندلی تیمش در کورس قهرمانی سری A اضافه نمود: 7 اسکودتوی متوالی و 13 امتیاز فاصله با ناپولی آنقدر که به نظر می رسد کار آسانی نیست. سطح فوتبال ایتالیا واقعاً پیشرفت نموده است. باید واقع بین بود. زمانی بود که یوونتوس یک سر و گردن از دیگر تیم های فوتبال ایتالیا بالاتر بود. ما مقابل ناپولی، میلان و اینتر بازی می کردیم و بدون هیچ مسئله ای آنها را شکست می دادیم اما اکنون دیگر شرایط آنطور نیست. در دو سه فصل اخیر، ناپولی هم به میزان زیادی پیشرفت نموده و واقعاً ما را تحت فشار قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

  • پیانیچ: سبک بازی ما و اتلتیکو شبیه هم است
  • رونالدو، کابوس سال های اخیر شاگردان سیمئونه
  • آلگری: اتلتیکو در خانه هجومی بازی می نماید ، درباره ایکاردی حرف نمی زنم
  • کیه لینی: اتلتیکو مثل تیم های ایتالیایی بازی می نماید

    بونوچی سپس اعتراف جالبی انجام داد و گفت که از پیوستن رونالدو به یوونتوس شاد نشده است. او گفت: رونالدو؟ زمانی که او به یوونتوس پیوست، واقعاً شاد نشدم، البته می دانید که من آن موقع هنوز رقیب او بودم (بونوچی در آن موقع هنوز بازیکن میلان بود). ولی جدا از شوخی، ورود رونالدو برای فوتبال ایتالیا اتفاق خوبی بود. وقتی بهترین بازیکن جهان می آید، معنایش آن است که لیگ تان دوباره جذاب شده است. من او را به خاطر ثبات و ساده کار کردنش تحسین می کنم. او بلافاصله پس از ورودش، در خدمت تیم بود و همواره حامی تیم بوده و من واقعاً از شیوه کاری اش تحت تأثیر قرار گرفته ام. هر روز، قبل و بعد از تمرینات شما او را سالن بدنسازی می بینید. من هم مانند او کار می کنم اما برخی روزها امکانش نیست که این کار را انجام دهید اما رونالدو همواره آنجاست. او یک ماشین است و توقف در کارش نیست. قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ وقتی رونالدو، بهترین بازیکن جهان به تیم شما مبحق می گردد، یعنی اینکه سطح توقعات از تیم تان بالا رفته است. بله هدف ما قهرمانی در اروپاست و نمی توانم و نمی خواهیم این را از کسی پنهان کنیم. اتلتیکو مانند یوونتوس است و آلگری همواره می گوید که لیگ قهرمانان را مدافعان می برند.

    بونوچی در انتها اعتراف کرد که از رئال مادرید پیشنهاد داشته اما آن را رد نموده است. او مطرح کرد: بله. رئال مادرید به من پیشنهاد داد و این همواره باعث افتخار من است که مورد توجه این باشگاه قرار گرفتم چون معنایش این است که در این سال های اخیر کارم را خوب انجام داده ام. با این حال تماس یوونتوس و انگیزه ای که برای بازگشت به خانه داشتم، کافی بود که من تصمیم بگیرم به جایی برگردم که برایم بهتر بود. -

منبع: ایران ورزشی

به "بونوچی: ترجیح می دهم با بوفون روبرو نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: ترجیح می دهم با بوفون روبرو نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید