با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور طنین انداز شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (13 آبان) زنگ استکبار ستیزی را به طور نمادین در یکی از مدارس تهران به صدا درآورد.

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی انجمن آقای شرفی؛ زنگ استکبارستیزی هرساله در روز 13 آبان ماه و به مناسبت روز مبارزه با استکبار دنیای همچنین بزرگداشت روز دانش آموز در مدارس سراسر کشور طنین انداز می گردد.

زنگ استکبار ستیزی سال جاری با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه عبدالی منطقه 6 تهران به طور نمادین و راس ساعت 7 و 30 دقیقه صبح نواخته شد همچنین به طور همزمان در سایر مدارس کشور این زنگ به طور همزمان به صدا در آمد.

دانش آموزان در این مراسم نمادین با شعارهای ضد استکبار این روز را گرامی داشتند و با جریان حاکم بر این تفکر اعلام مخالفت را نشان دادند.

در این مراسم عباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران ضمن گرامیداشت روز دانش آموز اظهار کرد: متکبر بودن صفت شیطانی است و خداوند آن را مذمو شمرده است.

وی با اشاره به سیاستهای غلط آمریکا اضافه نمود: اینکه با آمریکا نمی توانیم کنار بیاییم به دلیل تکبر و روحیه استکباری اوست و همه دنیا را زیر دست خودش می بیند.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه در کشور برای سه واقعه بازگشایی مدارس، مبارزه با استکبار و پیروزی انقلاب زنگ سراسری نواخته می گردد، توضیح داد: امروز را روز ملی استکبارستیزی می نامیم و این یکی از سه زنگ رسمی است که در مدارس نواخته می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور طنین انداز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور طنین انداز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید