20روز تابهره برداری بهارستان به شرط نباریدن باران، چشم ها به آسمان

به گزارش انجمن آقای شرفی، احمد مرادپور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پروژه زیرگذر بهارستان در شهر خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر روند عملیاتی شدن این پروژه مسئله ای ندارد، گفت: اگر بارندگی ها اجازه بدهد کار اجرایی آن به اتمام می رسد.

20روز تابهره برداری بهارستان به شرط نباریدن باران، چشم ها به آسمان

20 روز تا بهره برداری بهارستان به شرط نباریدن باران

وی با اشاره به اجرای بیس، ساب بیس و آسفالت این پروژه، عنوان نمود: همچنین لوله های آب سطحی در این پروژه نیز عملیاتی و اجرا شده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر بارندگی ها را نداشتیم تا کنون این پروژه به اتمام رسیده بود، اضافه کرد: اگر وضعیت آب و هوا 20 روز اجازه بدهد، آسفالت این پروژه به اتمام می رسد.

مرادپور، تاکید نمود: از این پروژه تنها مرحله آسفالت باقی مانده است تا به بهره برداری برسد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به در دست ساخت بودن دو پل بر روی رودخانه خرم رود اشاره نمود و گفت: اگر بحث سیلاب و بارندگی ها وجود نداشت این دو پل نیز در مدت زمان هشت ماه عملیاتی شده بود.

معاون عمرانی استانداری لرستان، توضیح داد: متاسفانه سیلاب موجب کندی در اجرای این دو پروژه شد.

اختصاص 2 میلیارد دیگر برای پروژه

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز پیش از این در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه زیرگذر بهارستان در شهر خرم آباد، گفت: بخش عمده ای کار این پروژه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی این پروژه که بارها نیز اعلام شده این بوده که پروژه های را آغاز نموده ایم و باری برای شهرداری تعریف شده که توان تامین آن را ندارد، ادامه داد: شهرداری که ممکن بوده درآمد آن نزدیک به 100 تا 120 میلیارد تومان بوده، یک پروژه آن همین حدود شده است و معلوم است که نمی تواند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر پیمانکار حدود 40 تا 50 میلیارد تومان از شهرداری طلب دارد و شهرداری نیز نتوانسته پرداختی انجام دهد، توضیح داد: در این رابطه چند کار را ما در دستور کار قرار دادیم که یکی از آنها انجام مهندسی ارزش بود که بخشی از روش های اجرا در قالب آن اصلاح شد.

خادمی با بیان اینکه به پروژه سرعت داده ایم و بخش عمده اعتبار این پروژه به صورت نقدی تزریق شده است، ادامه داد: همچنین مصوب شده که نزدیک به دو میلیارد تومان دیگر به صورت نقدی به این پروژه تزریق گردد.

روز افتتاح را اعلام نمی کنم

وی، ادامه داد: همچنین کار دیگری که در رابطه با این پروژه انجام شده این بوده که دستگاههای مختلف را پای کار آورده ایم تا کار را جمع کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه کار ساب بیس آسفالت را از پیمانکار اصلی خواهیم گرفت و برای اجرا به سازمان همیاری و شهرداری ها خواهیم داد، توضیح داد: همچنین کار روشنایی این پروژه نیز به یاری شرکت توزیع برق عملیاتی خواهیم کرد.

خادمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه پروژه دیگر خیلی مسئله ای ندارد و مردم نگران آن نباشند، گفت: روز افتتاح آن را مشخص نمی کنم، اما مردم نگران نباشند چرا که کار تمام شده، البته ممکن بوده از این پروژه تبعات بعدی مانند بدهکاری های شهرداری بماند که باید یاری کنیم که اعتبار آن پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "20روز تابهره برداری بهارستان به شرط نباریدن باران، چشم ها به آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20روز تابهره برداری بهارستان به شرط نباریدن باران، چشم ها به آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید