فجر دنبال حق رشد فرشید اسماعیلی

به گزارش انجمن آقای شرفی، باشگاه فجرشهیدسپاسی شیراز به دنبال دریافت حق رشد فرشید اسماعیلی است و اگرباشگاه استقلال مبلغ مورد نظر شیرازی ها را پرداخت نکند، از حضور این بازیکن درترکیب آبی ها جلوگیری می گردد.

فجر دنبال حق رشد فرشید اسماعیلی

کوشش برای ادامه حضور اسماعیلی در ترکیب استقلال

فرشید اسماعیلی را خیلی ها بازیکن استقلال می دانند که این دیدگاه نشات گرفته ازانتقال این بازیکن ازرده سنی امید استقلال به تیم بزرگسالان است. فرشید اسماعیلی اما پیش ازآنکه برای استقلال بازی کند، عضوباشگاه فجرشهیدسپاسی شیرازبود. این بازیکن اصالتا اهل شیراز است وفوتبالش را دراین شهرآغاز نموده و برخلاف تصورات ازباشگاه استقلال متولد نشده است.

گرچه استقلال نقش انکارناپذیری دربلوغ و شکوفایی این بازیکن ایفا نموده است اما سابقه اسماعیلی دربازی برای تیم فجرسپاسی حالا برای استقلال دردسرسازهم شده است. ماجرا ازاین جا آغاز می گردد که باشگاه فجربعد ازانتقال این بازیکن به استقلال خواستارپرداخت حق رشد شد. موضوعی که اول بار2سال پیش مطرح شد اما باشگاه استقلال به دلایل نامعلوم به این نامه نگاری ها پاسخی نداد تا فجری ها ازطریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیرمطالبات خود ازباشگاه استقلال شوند. مسئولان باشگاه فجرسپاسی درسال های اخیرمجدانه خواستاردریافت حق انتقال بازیکن خود شدند که بی توجهی باشگاه استقلال باعث شد پرونده این موضوع به مراجع بالاترارجاع گردد که بعد ازارسال پرونده به کمیته معین وضعیت باشگاه استقلال به پرداخت حق رشد فرشید اسماعیلی محکوم شده است.

البته پرداخت این مبلغ باید درزمان مدیریت سیدررضا افتخاری انجام می شد اما بی توجهی مدیران فصل قبل باشگاه استقلال باعث شد تا حالا باراقتصادی پرداخت حق رشد اسماعیلی به دوش مدیران فعلی باشگاه استقلال بیفتد. مدیرانی که با مسائل اقتصادی بسیاری دست وپنجه نرم می نمایند ودرتامین حقوق بازیکنان فعلی باشگاه نیزبا مسائلی روبرو اند.

به هرحال اما ماجرای اسماعیلی به گونه ای است که باشگاه استقلال باید هرچه زودترمبلغ موردنظرباشگاه فجرسپاسی که چندان هم چشمگیرنیست را پرداخت کند تا احیانا کمیته معین وضعیت را ناچاربه ممانعت با بازی این بازیکن درترکیب استقلال نکند. طبق قوانین اگرحق رشد بازیکنی پرداخت نگردد، آن باشگاه می تواند جلوی حضوربازیکنش درتیم جدید رابگیرد.

10-160

منبع: ایران ورزشی

به "فجر دنبال حق رشد فرشید اسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر دنبال حق رشد فرشید اسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید