سایپا: جایگزینی خودروهای خانواده رنو با پراید و تیبا، اختیاری است

به گزارش انجمن آقای شرفی، گروه خودروسازی سایپا به دنبال اطلاعیه پیشین خود درباره تحویل خودروهای خانواده x100 و x200 به جای خودروهای ثبت نامی خانواده رنو، در اطلاعیه جدیدی بیان کرد که این موضوع اختیاری بوده و مشتریان محصولات خانواده رنو می توانند برای دریافت خودروی خود صبر نمایند.

سایپا: جایگزینی خودروهای خانواده رنو با پراید و تیبا، اختیاری است

به گزارش انجمن آقای شرفی، در اطلاعیه سایپا در این رابطه آمده است:

با توجه به عدم همکاری شرکت رنو در خصوص انجام تعهدات خود و ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل عدم امکان فراوری خودروهای گروه رنو، به استحضار همه مشتریان متقاضی خانواده رنو می رساند، این بخشنامه برای جایگزینی با سایر محصولات صادر شده است و با توجه به ظرفیت فراوری گروه سایپا، در حال حاضر صرفا امکان جایگزینی با خودروهای گروه ایکس 100 و ایکس 200 مقدور است.

در بخشنامه ابلاغ شده به نمایندگی های گروه سایپا، جایگزینی خودروهای گروه رنو با این محصولات، به صورت کاملا اختیاری انجام خواهد شد.

گروه سایپا در حال آنالیز روش های مختلف جهت پاسخ به تعهدات ایجاد شده است و مشتریان می توانند تا دریافت محصول ثبت نامی خود با دریافت سود 27 درصدی (مجموع سود مشارکت و تاخیر تا تحویل خودرو) منتظر بمانند.

علاوه بر این مشتریانی هم که خواستار انصراف هستند می توانند براساس بخشنامه مذکور از 30 تا 36 درصد سود براساس زمان انصراف بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سایپا: جایگزینی خودروهای خانواده رنو با پراید و تیبا، اختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا: جایگزینی خودروهای خانواده رنو با پراید و تیبا، اختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید