زمان خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا 15 مهر تمدید شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا 15 مهر ماه اطلاع داد.

زمان خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا 15 مهر تمدید شد

ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در تشریح جزئیات خرید تضمینی گندم کشاورزان، گفت: تا به امروز بیش از 210 هزار و 652 تن گندم کشاورزان به وسیله سیلوی های استان خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم 11 هزار و 500 تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز می گردد.

او با اشاره به اینکه بیش از 57 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، اضافه نمود: اکنون بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی زنجان که تا تاریخ 8 مرداد 1401 گندم خود را تحویل سیلو های ملکی و خصوصی داده بودند، به وسیله بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه محموله های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از 3 برابری داشته است، ادامه داد: تا به امروز 38هزار و 815 محموله گندم از 14هزار و 314 گندمکار خریداری و در سلیو های ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب 10 هزار و 500 تومان و 10 هزار و 920 تومان مشخص و مبلغ هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

انجمن آقای شرفی زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زمان خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا 15 مهر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا 15 مهر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید