راه های ساده رسیدن به جزیره بیوک آدا کدامند؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، سفر شخصی به جزیره بیوک آدا

اگر در استانبول هستید و قصد دارید به جزیره بیوک آدا بروید، می توانید از اسکله های کادیکوی، بستانچی، سیرکجی و کاباتاش خودتان را به بیوک آدا برسانید. انتخاب هر کدام از این اسکله ها به نزدیک بودن محل اقامت شما بستگی دارد.

راه های ساده رسیدن به جزیره بیوک آدا کدامند؟

اگر نزدیک مترو تقسیم هستید سوار قطار شوید و در ایستگاه کاباتاش از مترو پیاده شده به اسکله ای با همین نام بروید. برای سوار شدن به اتوبوس های دریایی باید اول برای خود و همسفران تان بلیط تهیه کنید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید آیا در سفر به جزیره بیوک آدا آب و هوا مهم است؟ در پاسخ به سوال شما باید گفت: اگر در فصل تابستان به این جزیره زیبا بروید می توانید از فضای باز اتوبوس های دریایی بهره ببرید و از هوای مطبوع و چشم انداز فوق العاده جزایر پرنس لذت ببرید. اگر سفرتان به بیوک آدا در فصل زمستان باشد باید از فضای داخلی اتوبوس های دریایی استفاده نموده و در هنگام صرف یک فنجان چای یا قهوه گرم مناظر زمستانی راستا دریایی تان را تماشا کنید.

وقتی سفرتان به جزیره بیوک آدا شخصی باشد، باید بیشتر حواس تان به ساعات خدمات دهی اتوبوس های دریایی باشد. ساعت کار این وسیله نقلیه از 9صبح تا 7 عصر است. در فصل تابستان بخاطر شلوغی و استقبال زیاد گردشگران به بازدید از دیدنی های این جزیره در ساعات پایانی روز آخرین سرویس های اتوبوس های دریایی خیلی شلوغ هستند و ممکن است اگر دیر بجنبید از سرویس برگشت جا بمانید. پس حواستان باشد بازدیدتان از جزیره با برنامه ریزی بهتری صورت گیرد. این مشکل در فصل زمستان هم ممکن است برای شما پیش آید. تعداد سرویس های اتوبوس های دریایی استانبول - بیوک آدا در فصل سرد سال بخاطر کم شدن تعداد مسافران کمتر خواهد بود. پس توصیه می گردد زمان بندی جزیره گردی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید خودتان را اتوبوس های دریایی رسانده و به محل اقامت تان در استانبول بروید.

سفر به وسیله گشت یکروزه بیوک آدا

اگر می خواهید سفر یکروزه تان به جزیره بیوک آدا با کیفیت، برنامه ریزی و مدیریت زمان بهتری انجام گردد، بهتر است از خدمات گشت های یکروزه جزیره بیوک آدا بهره ببرید. برنامه سفر این گشت ها به این صورت است: ترانسفر صبح به محل اقامت تان آمده و شما را برای سوار شدن به اتوبوس های دریایی به اسکله خواهد رساند. در این سفر غذای ایرانی برای ناهار شما تدارک دیده شده است. بازدید از جاذبه های جزیره، زمان بندی رفت و آمد به محل اقامت شما با مدیریت این گشت است. با استفاده از خدمات این گشت سفرتان به جزیره بیوک آدا با آرامش بیشتری همراه خواهد بود. دغدغه جا ماندن از اتوبوس های دریایی در شلوغی فصل گرما و نیز در وقت خلوت بودن جزیره بیوک آدا در فصل زمستان را برای شما و همسفران تان ایجاد نخواهد شد.

از مزیت های مهم استفاده از خدمات این گشت ها بخش ترانسفر آن است. بدون این که زمان شما تلف گردد، خیلی راحت می توانید به اسکله برسید. در سفر شخصی مدت زمان قابل توجهی صرف سفرهای درون شهری در استانبول می گردد تا بتوانید به اسکله مورد نظرتان برسید. موقع برگشت از جزیره، نیز وقتی حسابی از تفریحات و گشت و گذار خسته شده اید باید همان راستا را تا هتل محل اقامت تان طی کنید.

منبع: دالاهو

به "راه های ساده رسیدن به جزیره بیوک آدا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های ساده رسیدن به جزیره بیوک آدا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید