رئیس کمیته فنی فدراسیون قایقرانی: مربیان تیم های ملی روئینگ و آب های آرام تعیین شدند

به گزارش انجمن آقای شرفی، محسن میلاد گفت: مربیان رشته های روئینگ و آب های آرام در بخش های آقایان و بانوان در جلسه کمیته فنی تعیین شدند.

رئیس کمیته فنی فدراسیون قایقرانی: مربیان تیم های ملی روئینگ و آب های آرام تعیین شدند

به گزارش ، محسن میلاد رئیس کمیته فنی فدراسیون قایقرانی در مورد برگزاری جلسه این کمیته برای انتخاب سرمربی تیم های ملی روئینگ و آبهای آرام گفت: دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون قایقرانی چهار ساعت زمان برد و در نهایت در رشته روئینگ با توجه به انصراف سولماز عباسی از سرمربیگری تیم بزرگسالان، الناز مرادخانی به عنوان سرمربی تیم ملی روئینگ بزرگسالان بانوان انتخاب شد و سولماز عباسی به عنوان سرمربی در بخش جوانان انتخاب شد. افشین فرزام در جلسه حضور پیدا کرد و نکات فنی خودش را در جلسه اعلام کرد. بلافاصله با نهایی شدن سرمربی ها شروع اردو ها به شکل غیر متمرکز را خواهیم داشت.

او در مورد ا نتخاب سرمربیان رشته آبهای آرام گفت: در بخش آب های آرام با توجه به حساسیت موضوع و اینکه نفرات زیادی برای برای سرمربیگری در این رشته رزومه فرستاده بودند آنالیز نفرات زمان بیشتری برد و در نهایت با توجه به آنالیزی که انجام دادیم، در بخش بزرگسالان حسین ملکی گزینه اول و ایرج اقلیمی به عنوان گزینه دوم پذیرفته شدند. در قسمت کانو قرار شد بعد از اینکه سرمربی برنامه خود را ارائه داد یک مربی در کنار او شروع به فعالیت کند تا بتوانند به شکل تخصصی کارهایشان را انجام دهند. در بخش جوانان طبق آرایی که به دست آمد ایمان پورعزیز و علی جمشیدی به عنوان گزینه های اولا و دوم انتخاب شدند.

میلاد ادامه داد: دربخش بزرگسالان بانوان، سونیا نوری زاد و الهه خوارزمی به عنوان گزینه های اول و دوم انتخاب شدند. بخش نوجوانان الهه خوارزمی به عنوان گزینه اول و آرزو پاسلار به عنوان گزینه دوم انتخاب شدند و قرار است در جلسات بعدی برنامه های شان را ارائه دهند تا ما بتوانیم با توجه به حساسیت موضوع شروع اردوهایمان را داشته باشیم و کار را جلو ببریم. قرار شده مربیان برنامه شان را تا انتخابی المپیک ارائه دهند و ما آنالیز کنیم و در صورت اینکه نکته ای وجود داشته باشد برای نتیجه گیری بهتر به سرمربیان انتقال خواهیم داد.

او در مورد برگزاری مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا به میزبانی ایران گفت: ما در سال آینده میزبان مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا هستیم اما شهر میزبان هنوز تعیین نیست. کار زمان بری خواهد بود و از گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی خواستیم تا بحث شهر میزبان این مسابقات را در همین جلسه نهایی کند. قرار شد رئیس کمیته برای این مسابقات انتخاب گردد تا یک نفر به شکل تمام وقت کار های مربوط به این مسابقات را پیش ببرد. ما باید به عنوان مدعی اول کاناپولوی آسیا صندلی مان را در این مسابقات حفظ کنیم.

میلاد ادامه داد: در مسابقات جاکارتا با اینکه مسابقات کانوپولو به شکل آزمایشی انجام شد، اما ما توانستیم اول شویم. از گواری درخواست کردیم لیگ کانوپولو را شروع می کنیم تا بازیکنان تمرینات آمادگی خود را شروع نمایند. تیم ملی کانوپولو که چکیده ای همین بازیکنان مسابقات لیگ حواهد بود. امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی را داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رئیس کمیته فنی فدراسیون قایقرانی: مربیان تیم های ملی روئینگ و آب های آرام تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته فنی فدراسیون قایقرانی: مربیان تیم های ملی روئینگ و آب های آرام تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید