حمیرا اسدی: عربستان کارشکنی نکرده است؛ پرسپولیس خارج از ساعت اداری اطلاعات را ارسال کرد

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال درباره عدم اجازه پرواز به پرسپولیسی ها برای سفر به عربستان توضیحاتی ارائه کرد.

حمیرا اسدی: عربستان کارشکنی نکرده است؛ پرسپولیس خارج از ساعت اداری اطلاعات را ارسال کرد

به گزارش گروه ورزشی انجمن آقای شرفی، حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال، درباره عدم اجازه پرواز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان، گفت: باشگاه پرسپولیس ساعت 18 روز گذشته (سه شنبه) اطلاعات پرواز تیمش را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد و ما هم این اطلاعات را به فدراسیون فوتبال عربستان ارسال کردیم ولی طبیعتاً این ساعت، زمان اداری در هیچ کشوری نیست. قاعدتاً از امروز صبح فرآیند پیگیری ها شروع شد و یادآوری های لازم را به فدراسیون فوتبال عربستان گوشزد کردیم. اگر بخواهم واقعیت این موضوع را بگویم در این مدت که تیم های ایرانی به عربستان سفر نموده اند، فدراسیون فوتبال این کشور همکاری های خوبی را با ما داشته است و سفر همه تیم ها به این کشور برای میزبانی ها و فرآیند برگزاری مسابقات با رضایت بوده است.

وی درباره اینکه چه زمانی برای صدور مجوز فدراسیون فوتبال عربستان ضروری است، عنوان نمود: معمولا 7 تا 10 روز زودتر از پرواز باید اطلاعات تیم از باشگاه به ما داده گردد و ما این اطلاعات را به فدراسیون میزبان اعلام کنیم تا آنها با سازمان هواپیمایی کشور شان که در هر کشوری می تواند این مرجع متفاوت باشد، هماهنگی نمایند تا مجوز پرواز گرفته گردد. متاسفانه ما این تجربه را در پرواز تیم پرسپولیس به هند هم داشتیم و در آن موقع هم اطلاعات تیم یک روز قبل از پرواز ارائه داده شد که باعث شد مسئله ای مشابه به وجود بیاید.

وی در گفت وگویی رادیویی اشاره نمود: با آقای صدری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) صحبت کردم و ایشان هم از صبح خیلی پیگیر و نگران بود ولی مسائل اداری که شاید خارج از حیطه مدیریت ایشان هم بوده باعث شده تا اطلاعات به موقع ارسال نگردد.

اسدی در واکنش به اینکه بنابراین کارشکنی از سوی فدراسیون یا دولت عربستان شکل نگرفته است، اعلام کرد:

خیر، چنین چیزی نبوده است.

رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه صدری میخواهد بابت این موضوع به AFC شکایت کند، ابراز داشت: شاید ایشان آگاه نیستند یا اینکه اطلاعات درستی به ایشان داده نشده است. به هرحال خواهشم این است که دوستان پرسپولیسی با سعه صدر با این موضوع برخورد نمایند. به هر حال مسئله ای به وجود آمده باید صبوری نمایند تا مشکل حل گردد، چراکه همکاران مان در فدراسیون ایران و فدراسیون عربستان همچنان در حال کار روی این موضوع هستند. خودِ آقای صدری شماره کاپیتان پرواز را به من دادند و با ایشان هم صحبت شده است و همه چیز در دست اقدام است. به هر حال وقتی مسئله ای به وجود می آید باید مدیریت بحران هم وجود داشته باشد تا به برترین شکل ممکن بتوان موضوع را مدیریت کرد.

اسدی در خاتمه گفت: خواهشم این است که مصاحبه های این چنینی انجام نگردد چراکه این مصاحبه ها در نهایت به ضرر خودمان تمام می گردد و مثل موارد مشابه قبلی می تواند منجر به رای کمیته انضباطی AFC علیه باشگاه ختم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمیرا اسدی: عربستان کارشکنی نکرده است؛ پرسپولیس خارج از ساعت اداری اطلاعات را ارسال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیرا اسدی: عربستان کارشکنی نکرده است؛ پرسپولیس خارج از ساعت اداری اطلاعات را ارسال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید