سال جاری تمامی نهاده های موردنیاز کشت در زنجان تأمین گردیده است

به گزارش انجمن آقای شرفی و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین عامری گفت: استان زنجان از ظرفیت بسیار خوبی برای کشت و فراوری کلزا برخوردار است و با کشت به موقع و مدیریت صحیح عملکردهای بسیار خوبی در مزارع کلزای استان حاصل می گردد.

سال جاری تمامی نهاده های موردنیاز کشت در زنجان تأمین گردیده است

عامری با تأکید بر اهمیت کشت و آبیاری به موقع کلزا به عنوان مهم ترین عامل مؤثر در کمیت و کیفیت محصول تولیدی بیان داشت: کلزا محصول مدیریت پذیری بوده و عملکرد آن وابسته به مدیریت مزرعه است.

وی رمز موفقیت در حصول عملکرد بالا در مزارع کلزا را رعایت اصول بهزراعی برشمرد و اعلام نمود: طی سال های اخیر آن دسته از مزارع کلزای استان که کشت و آبیاری در آن ها به موقع بوده است عملکردهای بسیار مطلوبی داشته اند.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اعلام نمود: به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کشاورزان در راستای توسعه کشت کلزا در استان اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های مختلف در تمام شهرستان های استان گردیده و در این راستا از تمام ابزارهای اطلاع رسانی بهره گرفته می گردد.

وی افزود: سال جاری تمامی نهاده های موردنیاز کشت کلزا ازجمله کود و بذر در استان زنجان تأمین گردیده و کشاورزان تاکنون موفق به کشت 800 هکتار کلزا در مناطق مختلف استان گردیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سال جاری تمامی نهاده های موردنیاز کشت در زنجان تأمین گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری تمامی نهاده های موردنیاز کشت در زنجان تأمین گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید