افزایش تولید داروی ضد کرونا در ایران؛ بالاترین در منطقه

به گزارش انجمن آقای شرفی، مدیرعامل گروه دارویی برکت گفت: تولید داروی ضدکرونایی رمدسیویر در کشور به زودی به بالاترین رقم در منطقه خواهد رسید.

افزایش تولید داروی ضد کرونا در ایران؛ بالاترین در منطقه

به گزارش انجمن آقای شرفی آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر برندگی مدیرعامل گروه دارویی برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعلام این خبر گفت: براساس تخمین ما دو پروژه مهم تولید داروی پپتید و تولید واکسن ها تا پایان آبان به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی، میزان سرمایه گذاری اجرا شده روی این دو پروژه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 500 میلیارد تومان است.

برندگی درخصوص تولید داروی رمدسیویر توضیح داد: داروی رمدسیویر که تا به امروز به گفته پزشکان مؤثرترین داروی ضدکرونای شناخته شده است، در شرکت سبحان آنکولوژی به مرحله تولید رسیده و با تأیید نهایی سازمان غذا و دارو دراختیار جامعه سلامت قرار گرفته است.

مدیرعامل گروه دارویی برکت گفت: ظرف چند روز آینده یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان این دارو در منطقه خواهیم بود و ظرفیت تولیدآن از 20 هزار آمپول در ماه به 150 هزار آمپول در ماه خواهد رسید که امروز پروانه آن از سازمان غذا و دارو اخذ شد.

وی اضافه نمود: در مورد واکسن کرونا هم چندین مطالعه از چند روش به طور هم زمان در دست انجام است که برخی موارد روی حیوانات با موفقیت تست اجرا شده و امیدواریم به نتایج مطلوب برسیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش تولید داروی ضد کرونا در ایران؛ بالاترین در منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تولید داروی ضد کرونا در ایران؛ بالاترین در منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید