ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی

به گزارش انجمن آقای شرفی، غلامرضا صالحی در دیدار با حسین کاغذلو، سرپرست فرمانداری ورامین گفت: طرح آمارگیری مسکن روستایی با همکاری سازمان آمار هر 4 سال یکبار اجرا می گردد تا افقی روشن برای طرح نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در اختیار مسئولان قرار گیرد.

ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی

وی با بیان این که این طرح تا کنون طی 3 مرحله در سراسر کشور اجرا گردیده اضافه نمود: این طرح از 21 مهرماه تا 21 آبان ماه سال جاری اجرا خواهد شد و امیدواریم این طرح به خوبی به اجرا در بیاید.

صالحی در ادامه از ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی اطلاع داد و بیان داشت: برای درجا سازی واحد مسکن روستایی هم اکنون 25 میلیون تومان وام با سود 5 درصد ، 8 میلیوت تومان بلاعوض بابت آوار برداری، تهیه نقشه و نظارت و 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه بانک مهر ایران به متقاضیان ارائه می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: انجمن خیرین مسکن ساز تحت نظر حساب 100 حضرت امام در نظر دارند تا برای دهک ها پائین جامعه که قدرت تأمین آورده و یا دریافت تسهیلات را ندارند اقدام به ساخت مسکن رایگان می نمایند که کوشش می گردد این انجمن در شهرستان ورامین نیز راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات ویژه برای مقاوم سازی بافت مسکن روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید