آمار مراجعین اهدای خون در ایلام کاهش یافته است

به گزارش انجمن آقای شرفی، مهدی اکبری دهبالایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هماهنگی های لازم با مسئولان استان کرمانشاه اجرا شده و در صورت احتیاج به مصدومان زلزله شب گذشته خون رسانی خواهیم کرد.

آمار مراجعین اهدای خون در ایلام کاهش یافته است

وی بیان داشت: هنوز دستوری برپایه فرستادن فرآورده های خونی به استان کرمانشاه به دست نرسیده که در صورت احتیاج آمادگی یاری رسانی را داریم.

آمار مراجعین اهدای خون کاهش یافته است

وی بیان داشت: آمار مراجعین داوطلبان اهدای خون در فصل زمستان و سرما رو به کاهش بوده و اکنون به تمامی گروه های خونی احتیاج داریم.

مدیر کل انتقال خون استان ایلام، با بیان این که تامین فرآورده های خونی در کشور کم شده است، اضافه کرد: احتیاج به فرآورده های خونی همیشگی است؛ اما در فصل زمستان شدیدتر می گردد.

وی توضیح داد: هر چند وقت یک بار گروه های سیار خون گیری در شهرستان های استان اقدام به خون گیری از داوطلبان می نمایند و بر پایه شبکه ملی خون رسانی گروه های خونی مورد احتیاج نواحی مختلف تامین می گردد.

اکبری دهبالایی اطلاع داد: گروه های سیار خون گیری را به مناطق با جمعیت مناسب و آمادگی اهدا اعزام می کنیم.

وی بیان داشت: حداقل سن و وزن برای هدیه خون به ترتیب 18و50 است و افراد اهدا نماینده باید از سلامت جسمی کامل برخوردار باشند.

مدیر کل انتقال خون استان ایلام با بیان این که سالانه هر مرد 4 بار و هر زن 3 بار می تواند خون اهدا کند، گفت: رقیق سازی و گردش خون بهتر از جمله سودمندی های خروج خون برای فرد اهدا نماینده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمار مراجعین اهدای خون در ایلام کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مراجعین اهدای خون در ایلام کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید