آتش سوزی منزل مسکونی 3 طبقه در همدان

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی همدان از آتش سوزی یک خانه مسکونی واقع در خیابان تختی اطلاع داد.

آتش سوزی منزل مسکونی 3 طبقه در همدان

محمد رضا بیاناتی در گفت وگو با انجمن آقای شرفی، اظهار کرد: گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک خانه سه طبقه مسکونی واقع در خیابان تختی در ساعت 4:35 دقیقه صبح داده شد که عوامل آتش نشانی 3 دقیقه بعد از اعلام، در محل حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد: 2 اکیپ از پایگاه مرکز و 1 گروه از پایگاه 18 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق و نجات ساکنان منزل، یک ساعت و نیم به طول انجامید.

بیاناتی اعلام کرد: در این حادثه آتش سوزی 7 نفر دچار دود زدگی و سوختگی شدند که 2 نفر از آنها مسن بوده و در طبقه همکف منزل، نقطه آغاز آتش سوزی ساکن بودند.

وی با اشاره به علت آتش سوزی توضیح داد: افراد ساکن در طبقه همکف برای گرم کردن کرسی اقدام به قرار دادن اجاق گازی کوچک در زیر کرسی نموده که با توجه به ناایمن بودن این وسیله، منزل به تدریج آتش گرفته و به طبقات بالا سرایت نموده است.

رئیس سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی همدان در انتها اضافه نمود: استفاده از وسایل ناایمن گاز سوز عامل مهم در ایجاد بسیاری از آتش سوزی ها است که متأسفانه بخش اعظمی از این منزل مسکونی در آتش سوخت.

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آتش سوزی منزل مسکونی 3 طبقه در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی منزل مسکونی 3 طبقه در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید