روزنامه نگار عربستانی: استادیوم آزادی یک مزرعه است نه زمین فوتبال!

به گزارش انجمن آقای شرفی، علی المرشود، روزنامه نگار برجسته عربستانی در مورد زمین استادیوم آزادی که قرار است میزبان ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باشد، اظهارنظر کرد.

روزنامه نگار عربستانی: استادیوم آزادی یک مزرعه است نه زمین فوتبال!

به گزارش انجمن آقای شرفی، علی المرگردد با انتشار تصویری از زمین چمن استادیوم آزادی نوشت: اگر این دو تصویر مربوط به استادیوم آزادی است که سه شنبه هفته آینده میزبان ملاقات النصر و پرسپولیس است، AFC همچنان به فدراسیون فوتبال ایران بسیار تعارف می نماید.

وی اضافه نمود: چون این صحنه را نمی توان توصیف کرد جز اینکه در صورت صحت تصاویر بیشتر شبیه به مزرعه است نه زمین فوتبال برای مسابقات قهرمانی قاره ای که بازیکنان بین المللی در آن شرکت می نمایند.

روزنامه نگار ورزشی عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا اقدامات سختگیرانه ای علیه فدراسیون فوتبال ایران انجام دهد و خواهان بهبود زمین قبل از آغاز مسابقه گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2023 از ساعت 21:30 روز سه شنبه در استادیوم آزادی مقابل النصر عربستان قرار می گیرد. النصر با انبوهی از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه، اوتاویو، لاپورته و ... به ایران خواهد آمد.

منبع: فرارو

به "روزنامه نگار عربستانی: استادیوم آزادی یک مزرعه است نه زمین فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه نگار عربستانی: استادیوم آزادی یک مزرعه است نه زمین فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید